Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo wilbro51

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
wilbro51
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hallo wilbro51

Bericht door wilbro51 »

Hallo Iedereen.
We gaan met ons 3en (pa,ma en dochter van 12) omdat we dit jaar 25 jaar zijn getrouwd op vakantie vanaf 20 juli naar de USA.
Hebben via een reisbureau bij Travel-Trend de Western Classic geboekt van 16 dagen met een uitbreiding van 2 dagen in Las-Vegas en Bakersfield.
We zijn nog nooit zo ver geweest met ons 3en en omdat we ook zelf gaan rijden met de auto van hotel naar hotel en omdat ik dit ook nog nooit gedaan heb me aangemeld op deze site om meer te leren over de USA , verkeersregels en gebruiken.
Ik hoop dat de informatie op deze site ons goed zal helpen tijdens onze reis.
Mvgr. Fam. van den Broek.
gastxyz

Re: Hallo wilbro51

Bericht door gastxyz »

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hallo wilbro51

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom!
Als je een topic opent in het zuidwesten algemeen forum kun je vragen over de reis stellen. Vragen over het verkeer etc kun je in het Reizen Algemeen forum stellen. Maar bekijk ook eens de Alles Amerika site, daar staat erg veel informatie op. En in de praktijk weest het meeste zich vanzelf!

Is het de reis die Arno aangeeft? Zo ja, dan begrijp ik de stop in Bakersfield niet; dat ligt dan niet op de route.

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer