Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Fraa Juli 2015: Rondje Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Fraa Juli 2015: Rondje Las Vegas

Bericht door M Kactus »

Ik zie dat je van Twentynine Palms naar Tusayan rijdt. Dan ga je over R66 via Oatman, neem ik aan?
Als ik me niet vergis, hield je van fotografie, toch? Misschien is Lake Dolores Water Park dan wel iets voor jou. Het is een verlaten waterpark, waar je gewoon naartoe kunt om foto's te gaan nemen. Ben er nog niet geweest, maar het staat bij ons op de planning. En ook in de buurt zijn er de Kelso Dunes. Dat vond ik ook wel een fotogenieke plek, maar opnieuw lekker warm ;).
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Q-BiC schreef:Kleine tip, er is een dirtroad via het zuiden naar Bodie. Heet de Cottonwood Canyon Road (net als die in Utah). In het terugkeren kan je via de 270 richting het westen op de 395 uitkomen. Wat verder rij je over een switchback waar je een mooi zicht over Mono Lake en de Sierra Nevada hebt.
Ik ga me er eens in verdiepen, klinkt leuk!
M Kactus schreef:Ik zie dat je van Twentynine Palms naar Tusayan rijdt. Dan ga je over R66 via Oatman, neem ik aan?
Als ik me niet vergis, hield je van fotografie, toch? Misschien is Lake Dolores Water Park dan wel iets voor jou. Het is een verlaten waterpark, waar je gewoon naartoe kunt om foto's te gaan nemen. Ben er nog niet geweest, maar het staat bij ons op de planning. En ook in de buurt zijn er de Kelso Dunes. Dat vond ik ook wel een fotogenieke plek, maar opnieuw lekker warm ;).
En er is geen verbod ofzo? Want ik volg een aantal fotografen die regelmatig aan Urbex doen in de VS en dat is vaak "minder legaal" :lol:
Maar ik zal eens wat opzoekwerk doen!
Reisblog: thisisfraa.be
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Ja, urbex zou ik het dan ook niet noemen. Naar wat ik ervan gelezen heb, is het gewoon van niemand meer, dat kan natuurlijk wat makkelijker in de woestijn :). Heb al een paar keer gelezen van mensen die erheen zijn gegaan, en nog nooit van beperkingen. Maar het zou natuurlijk wel kunnen. Er is ook een TopGear USA-aflevering geweest, What Can It Take, geloof ik. Als voorproefje ;)
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik heb wat zitten Googlen en het ziet er inderdaad de moeite uit! Alleen is het wel wat omweg, want met de normale route kom ik aan 6u rijden ongeveer (wat al best veel is). Als ik Lake Dolores WP er nog bij neem zit ik die dag 8u in de wagen. In ieder geval, ik gooi het in de GPS en ik zie ter plekke wel of ik er zin in heb :D
Reisblog: thisisfraa.be
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer