Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Petta: SD - SD, need help!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Petta: SD - SD, need help!

Bericht door Martin & Marianne »

Petta schreef: Verder leek het mij dat we bijvoorbeeld, om even bij Yosemite te blijven, in het visitor center veel info kunnen inwinnen over bepaalde routes die wij kunnen nemen om leuke plekken te vinden.
Je kunt altijd een bezoek brengen aan het visitor center, maar als je je van te voren wat ingelezen hebt en je weet wat je wilt doen, is dat niet echt nodig. Bij de ingang van het park krijg je een kaart van het park (die vind je ook op de NPS-site) en een krantje met ontzettend veel informatie; de Yosemite Guide. Deze Guide kun je ook hier vinden. Kijk daar eens naar zodat je weet welke informatie je straks bij de hand hebt.

Marianne
Petta
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Petta: SD - SD, need help!

Bericht door Petta »

Hoe meer ik me inlees, hoe warriger het voor mij wordt :D . Ik laat het erbij. We zitten nu tussen "onzelf laten verrassen" en "gedetailleerde voorbereidingen treffen". We hebben in ieder geval de mooiste bezichtingen al ingepland in onze reis, en verder zullen we daar een aantal keuzes gaan moeten maken, afhankelijk van de tijd die we daar hebben. Jullie informatie is wel bruikbaar en heeft me gelukkig gerustgesteld.

Op dit moment heb ik een whale-watching tour in Monterey, heli-vlucht in Grand Canyon en Alcatraz in San Francisco van tevoren geboekt omdat ik hoor dat deze van tevoren vaak al vol zijn geboekt.

Zijn er wellicht op deze route nog meer bezienswaardigheden die jullie aanraden om van tevoren te boeken?
Wij willen ook ergens met echte guns schieten, is dit aan te raden om van tevoren te reserveren? of wordt je met zulke dingen doodgegooid op het moment dat je Las Vegas inrijdt?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer