Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Valerie : LV-GC-Moab-Yellowstone???

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Valerie : LV-GC-Moab-Yellowstone???

Bericht door Valerie »

YEP!

Voor Yellowstone boekten we :

Woensdag 13 juli Salt Lake City – Yellowstone --> Canyon Lodge Pioneer Cabin 2 Doubles (83,18 dollar per kamer)
Donderdag 14 juli Yellowstone --> Mammoth Hotel Room with Shared Bath 2 Queens (104,82 dollar per kamer)
Vrijdag 15 juli Yellowstone --> Old Faithful Lodge Budget Cabin 1 Double & 1 Twin (154,33 dollar per kamer voor de 2 nachten)
Zaterdag 16 juli Yellowstone --> Old Faithful Lodge Budget Cabin 1 Double & 1 Twin

De Old house room klonk aanlokkelijk maar was alleen maar vrij met 1 bed. We verkozen 2 bedden (voor de duidelijkheid, ik ga met een vriendin hé :) )Vandaar dat we de cabin boekten. Locatie is vaak alles, en als het proper is zijn we tevreden!

In Grand Canyon boekten we zopas Bright Angel Lodge Standard 1 Double + 1 Single (193,92 dollar per kamer voor de 2 nachten)

Prijzen die ik hier schrijf zijn inclusief tax.

Ik ben tevreden en wil jullie alllllllllemaal alvast bedanken voor de hulp in het opzetten van onze route! Ik voel me nu héél goed bij het gekozen idee.
Ik dacht dat GC en Yellowstone het dringendst waren... De rest komt later (maar mijzelf kennende zal dat niet lang meer duren! :)

Ik hou jullie op de hoogte!

Damzkie, zou wel grappig zijn als jullie ook bij ons zaten!! :)
Succes ermee!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wildlife watching kan best in het stuk tussen Canyon Village en Yellowstone Lake of in de Lamar Valley. De eerste is best te doen wanneer je overnacht in Canyon village en de tweede is best bij overnachting in Canyon village of in Mammoth hot springs.
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie

Bericht door Gijs&Kelly »

Valerie schreef: Damzkie, zou wel grappig zijn als jullie ook bij ons zaten!! :)
Succes ermee!
Wij hebben net de Maswik Lodge geboekt, dus we zitten wel een klein stukkie van elkaar af :)
Die kostte ons 118$ voor een nacht voor een 4-persoonskamer.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Valerie schreef:Hmmm die eerste dag Vegas weghalen zou wel optie kunnen zijn. Vegas is toch duurder in het weekend ;)
De reden waarom ik voor het begin 2 nachten Vegas plaatste is omdat ik in het verleden altijd ziek ben de 2e dag ... Heel bizar - mijn manier van jetlag (Ik heb migraine en ik vermoed dat het dat is dat zich steeds na een lange vlucht wreekt)... Zion is echter niet zooo lang rijden, dus mss is dat wel een optie!
Grand Canyon willen we wel graag 2 nachten doen om inderdaad een heel stuk naar beneden te lopen (niet helemaal, dat deed ik al eens en ik voel de pijn en uitputting nog ;);) ... En we zijn ook gewoon hoopvol om knappe zonsop- en ondergangen :)
Wij hebben in 2002 een dagtrip vanuit Las Vegas gedaan naar de Grand Canyon. Bii aankomst de zonsondergang mee gepikt en hebben 's morgens de zonsopkomst bekeken en zijn toen gaan ontbijten. Daarna zijn we tot het eerste rustpunt naar beneden gelopen en weer naar boven, totaal meen ik zo'n 3 uurtjes over gedaan. Dus het ligt eraan hoe ver je naar beneden wil lopen denk ik of je die 2e overnachting nodig zult hebben. Grand Canyon - Las Vegas is 5 uurtjes rijden, dus je zou tot ongeveer 3 uur 's middags de tijd hebben om activiteiten te plannen in de Grand Canyon, gezien de zonsondergang. Alhoewel 's avonds in het donker aankomen in Las Vegas natuurlijk geen straf is gezien de gratis lichtshow.
Maar goed, 2 nachten bij de Grand Canyon is uiteraard ook geen straf.
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

@ Gobien - dan zitten we dubbel goed :) Hebben 1 overnachtign in Canyon Village en 1 in Mammoth Hot springs.

@ MichelH - We hebben besloten zowel de 2e overnachting in GC en de extra overnachting in Vegas te houden en hebben als compensatie beslist niet in Jackson te overnachten, maar het te bezoeken en dan verder te rijden. Daar wonnen we een dagje.

Ik ben blij met het route-resultaat.

Het plannen nu is ZOOOOOOOOO leuk! Ik geniet er echt van :)

Overigens kreeg ik van Xanterra wel een bevestiging via mail voor m'n overnachtigen in GC maar niet voor m'n 3 verschillende accomodaties in Yellowstone ... Iemand die dit ook heeft?
Ook ben ik nog wachtend op m'n E-ticket. Betaling is uitgevoerd 11 oktober. Ik panikeer nog niet, maar ik ben op dat vlak snel ongerust;)
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Valerie schreef: Overigens kreeg ik van Xanterra wel een bevestiging via mail voor m'n overnachtigen in GC maar niet voor m'n 3 verschillende accomodaties in Yellowstone ... Iemand die dit ook heeft?
Ook ben ik nog wachtend op m'n E-ticket. Betaling is uitgevoerd 11 oktober. Ik panikeer nog niet, maar ik ben op dat vlak snel ongerust;)
Op de website van Worldticketcenter eens bij de gestelde vragen gekeken en nu blijkt dat ze E-ticket maar verzenden via email een week voor vertrek. Als je het vroeger wil, moet je het zelf via de site viewtrip en reservatiecode aanvragen.
Dat heb ik nu gedaan, stoeltjes gekozen en klaar is kees :) Het is de eerste mail dat ik dit heb. Anders kreeg ik steeds het E-ticket via mail. Maar goed, ik ben gerust.

Van Xanterra overigens nog niets :(:(: Wel voor GC (die had ik onmiddellijk) , maar voor de plekjes die ik boekte in Yellowstone nog geen enkele mail..... Nog iemand die dit voorhad/heeft?
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
john1969
Amerikafan

Bericht door john1969 »

ik heb van de week de old faitfull in geboekt en meteen een bevestiging (en ook meteen van mijn visa afgeschreven)gehad
JOhn
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bij old Faithul Inn verschoot ik toen de vrouw aan de receptie zei: de prijs per kamer is iets gezakt u zal een deel teruggestort krijgen op uw visa.
Ik ben het niet zeker meer, maar ik dacht ook direct een bevestiging te ontvangen.
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Verdorie, wat nu ???

Als ik met m'n code inlog op de site kan ik wel m'n reservatie zien staan...
Van m'n visa is nog niets af, maar van Grand Canyon ook niet en daar kreeg ik wel zonder problemen de mail van.
Heb niet zo'n zin om naar Amerika te bellen (brrrr ;)) ... Ik stelde het als vraag in een mail (ik vond hier ergens een emailadres in 1 of ander topic) maar dat is inmiddels ook al 3 dagen geleden :s:s
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Wat weer houd je om te bellen? Ze i.h.a. zijn erg behulpzaam en als je zegt dat je van overseas belt dubbel zo erg. Althans dat is mijn ervaring... en je krijgt wat meer duidelijkheid zodat jij weet waar je aan toe bent.
Succes het ziet er trouwens erg mooi uit je reis!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Ik stuurde het mailtje nogmaals en kreeg nu 10 min later m'n bevestiging.
Ik ben gerust nu :)
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Intussen de blog al een beetje aangepast (met routekaartje, waarvoor dank :) ) en de zoektocht naar hotels/motels/cabins gaat verder.
We hadden in ons hoofd om max. 100 dollar per nacht aan een kamer of cabin te hangen. Vaak lukt dat, maar hier en daar vinden we dan toch wel leuke dingen en wordt het 'moeilijk' om de goedkopere optie te kiezen. Op zich zijn we niet zo gesteld op luxe, willen het gewoon netjes, gezellig en op een goeie locatie hebben, maar ja - je kent dat hé :) Sommige dingen doen je watertanden!

M'n zoektocht levert deze mogelijkheden op :

* ZION
- Zion Park Motel (79 dollar)
- Canyon Ranch Motel (94 dollar)
- Desert Pearl Inn (pak duurder dan de rest maar ziet er erg mooi uit :s) (158 dollar)

* BRYCE
- Bryce View Lodge (84 dollar)
- Ruby's Inn (106 dollar)
- Bryce Canyon Country Cabins (99 dollar)

* SALT LAKE CITY
- Little America (99 dollar)

* MONUMENT VALLEY
- Gouldings Cabin (79 dollar)
- Red rock casita (als ik kan uitvinden wat het precies is :)) (99 dollar)

* GRAND TETON
- Deze vind ik moeilijk! Wil graag in het park logeren om de Tetons 's morgensvroeg te kunnen aanschouwen, maar kom vaak in Jackson uit (of bij dure dingen!)

* FLAMING GORGE
- Lake View Cabin (120 dollar)
- Red Canyon Lodge (110 - 140 dollar)

* MOAB
- Hier ben ik ook nog niet echt uit aan kanshebbers

* PAGE
- Motel 6 maar daar las ik niet zo'n goeie dingen over... dus ook kunnen we tips gebruiken.
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Kijk voor hotels eens bij de AllesAmerika-hotel- en campingreviews. Link bovenaan het forum.

Zie http://www.allesamerika.nl/reviews/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Valerie schreef:* SALT LAKE CITY
- Little America (99 dollar)
Afgelopen september overnachtten wij in Howard Johnson Express Inn. Op loopafstand (10 minuten) van Temple Square en idem van de Gateway Mall (winkels/restaurants). Heerlijk centraal, auto kan op gratis parkeerterrein van hotel blijven staan.
Zie http://www.hojo.com/HowardJohnson/contr ... tyId=10987
Valerie schreef:* GRAND TETON
- Deze vind ik moeilijk! Wil graag in het park logeren om de Tetons 's morgensvroeg te kunnen aanschouwen, maar kom vaak in Jackson uit (of bij dure dingen!)
Vanuit Jackson ben je binnen een half uur met de auto midden in het Grand Teton NP.
Afgelopen september prima overnacht in Hotel Super 8. Ligt aan de zuidkant van het stadje, niet direct in het centrum, wel vlakbij winkels en restaurants.
Zie http://www.super8.com/Super8/control/Bo ... tyId=03700

(Ik ben nog bezig met het plaatsen van mijn beoordelingen van dit jaar bij de AA-reviews, deze staan er nog niet tussen.)
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik kan je het Canyon Ranch Motel in Springdale echt aanraden. Het zijn huisjes met drie kamers aan elkaar die rond een grasveld liggen.
Op het grasveld staan picknickbanken en stoelen waar je lekker kunt zitten. Er is ook een klein zwembadje en aan de overkant is de halte van de shuttlebus.
Het ligt recht tegenover de Dessert Pearl Inn en is een stuk goedkoper.
Je loopt zo naar de winkeltjes en restaurantjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In Moab hebben wij overnacht in Mayor House B&B.
Een hele leuke mooie B&B met een heerlijk ontbijt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marjon
obeliks
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door obeliks »

Wellicht is het mogelijk om de GC North Rim te doen? Hebben wij ook gedaan en supergoed bevallen. Of was dat ook het plan?
Kijk maar even op onze weblog
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Vele van de hotels/motels die je noemt hebben al reviews door forumleden dus ga zeker hier eens kijken.
Bryce View lodge heb ik zelfs een review over geschreven. In Grand Teton NP sliepen wij in een cabin bij Colter Bay village. Een echte houten lodge style cabin. Pretty basic :D
Salt Lake City hadden wij via priceline het Hilton gewonnen, alles dik in orde maar wel betalende (rond 20-25$ dacht ik) ondergrondse parking.
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Bij Bryce zit ik liever in Tropic (goedkoper en rustiger).
In SLC kun je toch ook gewoon een budget (keten)motel voor rond de $50 nemen? 't Is maar voor 1 nacht.
In Moab hebben wij goede ervaringen met Inca Inn en Kokopelli Lodge.
Over motels in Page is al heel veel geschreven. Bij voorbeeld hier.
Johan
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Over Page moet je inderdaad even op het forum zoeken.

In Springdale is de Desert Pearl Inn echt wel een aanrader. Wij hebben er ongelooflijk goed ontspannen als afsluiter van onze huwelijksreis. Ongelooflijk mooie kamer, zalig zwembad,... Maar als je enkel een hotel zoekt om te slapen en je wilt er niet veel geld aan uitgeven zijn er Springdale waarschijnlijk nog veel goede hotels te vinden. Als je eens iets "sjieker" wilt, dan is de Desert Pearl Inn een goede keuze ;-)

In Moab: kijk eens naar de Mayor House B&B! Ons is dat heel goed bevallen. Bij het horen van de naam alleen al komt het water mij in de mond van het overheerlijk ontbijt. Mmmmmh! :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor Grand Teton ligt Jackson inderdaad prima, hoewel ik zelf een overnachting in het park ook prachtig vind. In 2008 hebben we beide gedaan; de Ranch Inn in Jackson en de Signal Mountain Lodge in het park. Er zijn weinig goedkope mogelijkheden, niet in Jackson en niet in het park. In het park zal Colter Bay qua prijs nog het beste zijn denk ik.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer