Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis moon29: eerste reis naar Amerika
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis moon29: eerste reis naar Amerika
@Nat
Dank voor de tip! Daar ga ik zeker naar kijken.
@marry
Wij overnachten onderweg van SF naar LA in San Simeon. The morgan hotel.
Via booking.com
Dank voor de tip! Daar ga ik zeker naar kijken.
@marry
Wij overnachten onderweg van SF naar LA in San Simeon. The morgan hotel.
Via booking.com
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij hebben de eerste keer ook die route gedaan vanaf LA naar Joshua Tree Park, doorheen gereden met paar stops oa bij Skull Rock, dan naar Oatman (sitgraves pass), wat een erg mooie route is en leuk plaatsje waar de ezels rondlopen door de straat. Overnachting in Kingman. Dit staat weer op onze planning komend jaar.
Als je gewoon 's morgen op tijd vertrekt is het allemaal te doen. Wij zijn ook nog gestopt voor Joshua Tree Park bij Pioneertown en bij Amboy vind je het route 66 logo op de weg geschilderd - bij Oatman ook.
Als je gewoon 's morgen op tijd vertrekt is het allemaal te doen. Wij zijn ook nog gestopt voor Joshua Tree Park bij Pioneertown en bij Amboy vind je het route 66 logo op de weg geschilderd - bij Oatman ook.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo,
Inmiddels ben ik weer wat verder opgeschoten.
Ik heb nog wat hotels gewijzigd en inmiddels voor een deel van de reis bekeken wat we ter plaatse gaan doen.
Zouden jullie eens mee willen kijken of er nog onlogische dingen inzitten, of dingen die jullie zouden veranderen?
Verder zou het super zijn als jullie me op weg kunnen helpen met invulling van de dagen daar waar dit nog niet gedaan is!
13 juli: vlucht van Dusseldorf naar Londen. Overnachting in Castle Lodge Guest House (in de buurt van Gatwick Airport)
14 juli: vlucht van Londen naar Las Vegas. Aankomst om 14.10 uur. Auto ophalen, inchecken in hotel (Baymont Inn and Suites Las Vegas Strip Area), over de Strip rijden naar Freemont street, daar eten en e.e.a. bekijken.
15 juli: boodschappen doen (koelbox, drank, eten etc), via Death valley (diverse stops), Lee Vining, Big Pine (eventueel wandeling van 1 mile vanaf visitor centre) en dan door naar Mammoth Lakes hotel Austria Hof Lodge. Daar kijken of we nog wat van de omgeving willen bekijken of bijvoorbeeld even zwemmen of in de jaccuzi.
16 juli: Mono lake, Bodie, Tioga road (diverse stops, korte wandeling), Tunnel View, en dan door naar Yosemite View Lodge (we proberen te gaan voor Lodge at the Falls in het park, maar die is nu niet beschikbaar).
17 juli: Vernal Fall / Mist trail, fietsen in de vallei, misschien als het nog mogelijk is raften. Twijfel nog steeds of we in plaats van dit programma de panorama trail zullen doen. Maar de planning zoals hij nu staat lijkt me afwisselender en daardoor met name voor de kinderen leuker.
Overnachten in View Lodge (of dus indien mogelijk in Lodge at the falls)
18 juli: Glacier Point, Mariposa Grove (lopen naar Grizzly Giant en California Tunnel Tree), en dan door naar San Francisco. Overnachten in Best Western Plus Coyote Point inn. Op zo'n 25 minuten van centrum SF.
19 juli: Overdag nog niet bekend, 's avonds waarschijnlijk Alcatraz. zelfde hotel als gisteren
20 juli: Ook nog in te vullen, zelfde hotel als gisteren
21 juli: Santa Cruz, Natural Bridges state park, Monterey (17 mile drive), Carmel, Big Sur, Elephant Seals San Simeon. Overnachten in The Morgan hotel San Simeon
22 juli: Cambria, Morro Bay, San Louis Obispo, Pismo Beach, Shell Beach, Solvang, Camarillo (outlet shopping), Malibu, Venice Beach en dan door naar Los Angeles. We overnachten in Hollywood Celebrity Hotel
23 juli: Walk of fame, Hollywood letters, ....
24 juli: naar Universal? Of andere studio tour? Of beter dagtochtje naar San Diego maken?
25 juli: Via Palm Springs en Joshua Tree, Route 66 via Sitgreaves pass en Oatman naar Kingman. Best Western a wayfarer's Inn & Suites
26 juli: Van Kingman naar Grand Canyon, zonsondergang. Overnachting in Tusayan: Red Feather Lodge
27 juli: Imax theater, stuk van de Bright Angel Trail en wandeling langs de rim: Trail of time. Overnachten in Red Feather Lodge.
28 juli: Vroeg op voor zonsopkomst. Dan via Dessert view road, navajo point, dessert view, watchtower beklimmen, Tuba City naar Monument Valley. We overnachten hier in The View.
29 juli: 's morgens paardrijden door Monument Valley (van te voren reserveren???), dan naar Page, we overnachten in Quality Inn at Lake Powel
30 juli: lower antelope canyon, boot huren op lake powel (met band er achter) of raften. Overnachting in Quality Inn at Lake Powel
31 juli: Horseshoe bend, toadstool hoodoos, naar Bryce. Nog uit te zoeken wat daar te lopen/ doen. Overnachting in Bryce View Lodge.
1 aug: richting Zion, daar Canyon overlook trail doen en de Narrows. Overnachting in Hampton Inn & Suites Zion NP
2 aug: Wandeling naar Observation Point. Overnachting weer in Hampton.
3 aug: Via Valley of Fire (?) naar Las Vegas. Allerlei hotels op de strip gaan bekijken. 'savonds shows bezoeken op de in de hotels.
Overnachting in Aria.
4 aug: shoppen, zwemmen, show Cirque du soleil? Overnachting in Aria.
5 aug: nog wat relaxen en zwemmen en dan in de loop van de middag naar de luchthaven. Dan zit het er weer op....
Graag ontvang ik jullie reacties!
Inmiddels ben ik weer wat verder opgeschoten.
Ik heb nog wat hotels gewijzigd en inmiddels voor een deel van de reis bekeken wat we ter plaatse gaan doen.
Zouden jullie eens mee willen kijken of er nog onlogische dingen inzitten, of dingen die jullie zouden veranderen?
Verder zou het super zijn als jullie me op weg kunnen helpen met invulling van de dagen daar waar dit nog niet gedaan is!
13 juli: vlucht van Dusseldorf naar Londen. Overnachting in Castle Lodge Guest House (in de buurt van Gatwick Airport)
14 juli: vlucht van Londen naar Las Vegas. Aankomst om 14.10 uur. Auto ophalen, inchecken in hotel (Baymont Inn and Suites Las Vegas Strip Area), over de Strip rijden naar Freemont street, daar eten en e.e.a. bekijken.
15 juli: boodschappen doen (koelbox, drank, eten etc), via Death valley (diverse stops), Lee Vining, Big Pine (eventueel wandeling van 1 mile vanaf visitor centre) en dan door naar Mammoth Lakes hotel Austria Hof Lodge. Daar kijken of we nog wat van de omgeving willen bekijken of bijvoorbeeld even zwemmen of in de jaccuzi.
16 juli: Mono lake, Bodie, Tioga road (diverse stops, korte wandeling), Tunnel View, en dan door naar Yosemite View Lodge (we proberen te gaan voor Lodge at the Falls in het park, maar die is nu niet beschikbaar).
17 juli: Vernal Fall / Mist trail, fietsen in de vallei, misschien als het nog mogelijk is raften. Twijfel nog steeds of we in plaats van dit programma de panorama trail zullen doen. Maar de planning zoals hij nu staat lijkt me afwisselender en daardoor met name voor de kinderen leuker.
Overnachten in View Lodge (of dus indien mogelijk in Lodge at the falls)
18 juli: Glacier Point, Mariposa Grove (lopen naar Grizzly Giant en California Tunnel Tree), en dan door naar San Francisco. Overnachten in Best Western Plus Coyote Point inn. Op zo'n 25 minuten van centrum SF.
19 juli: Overdag nog niet bekend, 's avonds waarschijnlijk Alcatraz. zelfde hotel als gisteren
20 juli: Ook nog in te vullen, zelfde hotel als gisteren
21 juli: Santa Cruz, Natural Bridges state park, Monterey (17 mile drive), Carmel, Big Sur, Elephant Seals San Simeon. Overnachten in The Morgan hotel San Simeon
22 juli: Cambria, Morro Bay, San Louis Obispo, Pismo Beach, Shell Beach, Solvang, Camarillo (outlet shopping), Malibu, Venice Beach en dan door naar Los Angeles. We overnachten in Hollywood Celebrity Hotel
23 juli: Walk of fame, Hollywood letters, ....
24 juli: naar Universal? Of andere studio tour? Of beter dagtochtje naar San Diego maken?
25 juli: Via Palm Springs en Joshua Tree, Route 66 via Sitgreaves pass en Oatman naar Kingman. Best Western a wayfarer's Inn & Suites
26 juli: Van Kingman naar Grand Canyon, zonsondergang. Overnachting in Tusayan: Red Feather Lodge
27 juli: Imax theater, stuk van de Bright Angel Trail en wandeling langs de rim: Trail of time. Overnachten in Red Feather Lodge.
28 juli: Vroeg op voor zonsopkomst. Dan via Dessert view road, navajo point, dessert view, watchtower beklimmen, Tuba City naar Monument Valley. We overnachten hier in The View.
29 juli: 's morgens paardrijden door Monument Valley (van te voren reserveren???), dan naar Page, we overnachten in Quality Inn at Lake Powel
30 juli: lower antelope canyon, boot huren op lake powel (met band er achter) of raften. Overnachting in Quality Inn at Lake Powel
31 juli: Horseshoe bend, toadstool hoodoos, naar Bryce. Nog uit te zoeken wat daar te lopen/ doen. Overnachting in Bryce View Lodge.
1 aug: richting Zion, daar Canyon overlook trail doen en de Narrows. Overnachting in Hampton Inn & Suites Zion NP
2 aug: Wandeling naar Observation Point. Overnachting weer in Hampton.
3 aug: Via Valley of Fire (?) naar Las Vegas. Allerlei hotels op de strip gaan bekijken. 'savonds shows bezoeken op de in de hotels.
Overnachting in Aria.
4 aug: shoppen, zwemmen, show Cirque du soleil? Overnachting in Aria.
5 aug: nog wat relaxen en zwemmen en dan in de loop van de middag naar de luchthaven. Dan zit het er weer op....
Graag ontvang ik jullie reacties!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ziet er mooi uit
. Als ik je een tip mag geven, dan zou ik een hotel meer in het centrum van San Fransisco nemen. Ik weet niet waar deze Best Western precies ligt (25 minuten van wat?), maar telkens naar het centrum reizen om dingen te ondernemen lijkt mij minder leuk dan staying in the middle off it all.
En nog een tip voor Las Vegas (1e keer). Misschien is een ander hotel die wat gunstiger ligt en iets minder 13 in een dozijn is. Qua prijs zijn er best wel leuke deals te vinden. Of is dat ook jullie bedoeling en heb je deze alvast voor de veiligheid?

En nog een tip voor Las Vegas (1e keer). Misschien is een ander hotel die wat gunstiger ligt en iets minder 13 in een dozijn is. Qua prijs zijn er best wel leuke deals te vinden. Of is dat ook jullie bedoeling en heb je deze alvast voor de veiligheid?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit is een aardig volle dag. Alleen aan rijtijd ben je al 6 uur kwijt. Waarschijnlijk zijn jullie wel vroeg wakker, maar met de boodschappen en de nodige view points in DV ben je wel even bezig. Lee Vining begrijp ik niet, daar kom je niet langs. In Death Valley kun je stoppen bij Zabriskie Point, Devil's Golfcourse, Artist Point, een bezoek aan het visitor center voor de America the Beautiful Pass en voor een kaart van het park, en dan naar de Sand Dunes bij Stovepipe Wells. Een bezoek aan de Alabama Hills bij Lone Pine is ook een mogelijkheid.moon29 schreef: 15 juli: boodschappen doen (koelbox, drank, eten etc), via Death valley (diverse stops), Lee Vining, Big Pine (eventueel wandeling van 1 mile vanaf visitor centre) en dan door naar Mammoth Lakes hotel Austria Hof Lodge. Daar kijken of we nog wat van de omgeving willen bekijken of bijvoorbeeld even zwemmen of in de jaccuzi.
Mooi is een wandeling langs de rim gecombineerd met de Navajo/Queens garden Trail. Je kunt ook verder loop, door de combinatie met de Peekaboo te doen.moon29 schreef: 31 juli: Horseshoe bend, toadstool hoodoos, naar Bryce. Nog uit te zoeken wat daar te lopen/ doen. Overnachting in Bryce View Lodge.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Die eerste nacht in Las Vegas is omdat ik die aanbieding niet kon laten lopen.
Met zijn 4en voor 25 euro incl. ontbijt!
Hij is niet annuleerbaar, haha, maar dat kun je ook niet verwachten voor dat bedrag.
Ik kan altijd nog op het laatst voor iets anders gaan als ik ergens een echte aanbieding zie. Maar ik vind dit wel een mooie compensatie van de 2 nachten Aria die we op het einde hebben (2 Kingsuites per nacht)
San Francisco ben ik inderdaad nog over aan het twijfelen. Maar omdat we daar juist 3 weekendnachten verblijven zijn de hotels in het centrum dan superduur. Tenminste wel als je een beetje luxe en ruimte wil.
Met zijn 4en voor 25 euro incl. ontbijt!
Hij is niet annuleerbaar, haha, maar dat kun je ook niet verwachten voor dat bedrag.
Ik kan altijd nog op het laatst voor iets anders gaan als ik ergens een echte aanbieding zie. Maar ik vind dit wel een mooie compensatie van de 2 nachten Aria die we op het einde hebben (2 Kingsuites per nacht)

San Francisco ben ik inderdaad nog over aan het twijfelen. Maar omdat we daar juist 3 weekendnachten verblijven zijn de hotels in het centrum dan superduur. Tenminste wel als je een beetje luxe en ruimte wil.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo Moon,
Wij gaan dezelfde periode met dezelfde vlucht als jullie Amerika voor de 1e keer verkennen.
We maken alleen de route die jullie willen gaan maken andersom en blijven 1 dagje langer.
Groetjes,
Angelique
Wij gaan dezelfde periode met dezelfde vlucht als jullie Amerika voor de 1e keer verkennen.
We maken alleen de route die jullie willen gaan maken andersom en blijven 1 dagje langer.
Groetjes,
Angelique
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Zoals Marianne ook al schreef, wordt dag 2 een volle dag.
Zoek een Walmart tussen de luchthaven en je hotel en doe op dag 1 al je inkopen.
Wat betreft Yosemite Lodge at the Falls, die heb ik voor afgelopen zomer via een reisbureau gereserveerd.
Wegens ziekte veel te laat geweten dat ik toch op vakantie kon, in februari gereserveerd voor juli.
(Selectair via een reisagent bij ons in de buurt)
Een dagtochtje naar San Diego zou ik niet doen. Het is 2 x 2 u rijden (als het verkeer mee zit)
Als je niet naar Universal gaat, kan je ook naar Santa Monica gaan en van daar naar Venice wandelen of fietsen via de Ocean Front Walk.
Groetjes,
Ingrid
Zoek een Walmart tussen de luchthaven en je hotel en doe op dag 1 al je inkopen.
Wat betreft Yosemite Lodge at the Falls, die heb ik voor afgelopen zomer via een reisbureau gereserveerd.
Wegens ziekte veel te laat geweten dat ik toch op vakantie kon, in februari gereserveerd voor juli.
(Selectair via een reisagent bij ons in de buurt)
Een dagtochtje naar San Diego zou ik niet doen. Het is 2 x 2 u rijden (als het verkeer mee zit)
Als je niet naar Universal gaat, kan je ook naar Santa Monica gaan en van daar naar Venice wandelen of fietsen via de Ocean Front Walk.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- pumi1000
- Amerika-expert
Je hebt alles mooi gepland. Ik vind de route ook goed. Wat betreft SF geef ik je groot gelijk om net buiten het centrum een hotel te nemen. Hebben wij ook gedaan gehad en dat scheelde veel in prijs + we hadden een grote kamer en ontbijt. Parkeren gaat makkelijk vlakbij de pier en als je van te voren even een parkeergarage zoekt betaal je niet veel.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo,
Bedankt alvast voor jullie reacties!
@ Marianne,
Inderdaad is het een lange dag die eerste dag, maar als we daar een extra overnachting tussen hadden gezet, waren we weer ergens anders tijd te kort gekomen, dus hebben we het maar bewust zo gelaten. Wellicht is het dan toch zeer warm in Death Valley, waardoor de stops toch maar van heel korte duur zullen zijn. Ik heb van diverse mensen reisverslagen gelezen die het ook zo gedaan hebben en het moet dus wel te doen zijn.
Zoals Ingrid zegt kunnen we proberen op de eerste dag de boodschappen te doen. Dat geeft ons weer iets meer ruimte op de 2e dag.
De stops die jij aangeeft in Death Valley heb ik inderdaad ook zo in mijn Roadbook staan
.
Lee Vining hoort er op die dag inderdaad niet meer bij te staan. De Alabama Hills ga ik toevoegen. En dan maar zien of we alles kunnen meepikken op die dag.
Bedankt voor de tips bij Bryce. Die ga ik eens opzoeken/bekijken.
@Angelique,
Grappig dat we op dezelfde vlucht zitten! De stoelen daarvoor zijn toch nog niet te reserveren he? Of lukt dat bij jullie wel?
Hebben jullie ook een overnachting in London? Of komen jullie 'smorgens vroeg aan in London?
Mag ik vragen waarom jullie de route met de klok mee doen? Dan kom je op het einde van je vakantie pas bij Yosemite, en dan is de kans dat er nog mooie watervallen te zien zijn nog kleiner volgens mij.
@Ingrid,
Inderdaad een goed idee om de boodschappen meteen bij aankomst te doen!
Ik neem je tips voor LA mee....daar moet ik me nog helemaal in verdiepen...
@Pumi en Laura&Edwin
Tja, SF blijft wat mij betreft een twijfel geval. We hebben nu een echt goed hotel met goed ontbijt voor 225 euro voor 3 nachten (4 personen).
In het centrum, bijvoorbeeld een Motor Inn (zijn de goedkoopste die ik kan vinden en voldoen aan onze wensen) kosten minimaal 200 euro meer en dan zit er nog geen ontbijt bij. Dus verschil is zeker meer dan 300 euro lijkt me. En dan vraag ik me af of het dat waard is....
Moeilijk te beoordelen als je er nooit bent geweest vind ik. Daarnaast zie ik bij die Motor Inns overal 2 persoons bedden in plaats van de queen bedden die we nu hebben. En queen vind ik toch wel de minimale afmeting.
En alle opmerkingen/ aanmerkingen en tips blijven welkom
Groetjes,
Monique
Bedankt alvast voor jullie reacties!
@ Marianne,
Inderdaad is het een lange dag die eerste dag, maar als we daar een extra overnachting tussen hadden gezet, waren we weer ergens anders tijd te kort gekomen, dus hebben we het maar bewust zo gelaten. Wellicht is het dan toch zeer warm in Death Valley, waardoor de stops toch maar van heel korte duur zullen zijn. Ik heb van diverse mensen reisverslagen gelezen die het ook zo gedaan hebben en het moet dus wel te doen zijn.
Zoals Ingrid zegt kunnen we proberen op de eerste dag de boodschappen te doen. Dat geeft ons weer iets meer ruimte op de 2e dag.
De stops die jij aangeeft in Death Valley heb ik inderdaad ook zo in mijn Roadbook staan

Lee Vining hoort er op die dag inderdaad niet meer bij te staan. De Alabama Hills ga ik toevoegen. En dan maar zien of we alles kunnen meepikken op die dag.
Bedankt voor de tips bij Bryce. Die ga ik eens opzoeken/bekijken.
@Angelique,
Grappig dat we op dezelfde vlucht zitten! De stoelen daarvoor zijn toch nog niet te reserveren he? Of lukt dat bij jullie wel?
Hebben jullie ook een overnachting in London? Of komen jullie 'smorgens vroeg aan in London?
Mag ik vragen waarom jullie de route met de klok mee doen? Dan kom je op het einde van je vakantie pas bij Yosemite, en dan is de kans dat er nog mooie watervallen te zien zijn nog kleiner volgens mij.
@Ingrid,
Inderdaad een goed idee om de boodschappen meteen bij aankomst te doen!
Ik neem je tips voor LA mee....daar moet ik me nog helemaal in verdiepen...
@Pumi en Laura&Edwin
Tja, SF blijft wat mij betreft een twijfel geval. We hebben nu een echt goed hotel met goed ontbijt voor 225 euro voor 3 nachten (4 personen).
In het centrum, bijvoorbeeld een Motor Inn (zijn de goedkoopste die ik kan vinden en voldoen aan onze wensen) kosten minimaal 200 euro meer en dan zit er nog geen ontbijt bij. Dus verschil is zeker meer dan 300 euro lijkt me. En dan vraag ik me af of het dat waard is....
Moeilijk te beoordelen als je er nooit bent geweest vind ik. Daarnaast zie ik bij die Motor Inns overal 2 persoons bedden in plaats van de queen bedden die we nu hebben. En queen vind ik toch wel de minimale afmeting.
En alle opmerkingen/ aanmerkingen en tips blijven welkom

Groetjes,
Monique
- pumi1000
- Amerika-expert
Ik zou daar niet over twijfelen over je hotel in SF. Met de auto rijd je zo naar de pier waar je goedkoop kunt parkeren de hele dag. SF is een vrij compacte stad waar je te voet veel kunt zien.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
oke, thanks!! Ook geen last van files de stad in?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of je met dit je route of je bezienswaardigheden van de dag gaan zijn, maar dat is aardig wat... Ik zou Venice een dagje later doen, misschien een fiets huren en naar Santa Monica rijden over het strand (vrees niet, is fiets/wandelpad). Ik zou zeker ook Griffith observatory en/of Ghetty Center meepakken, al is het alleen al voor het uitzicht.22 juli: Cambria, Morro Bay, San Louis Obispo, Pismo Beach, Shell Beach, Solvang, Camarillo (outlet shopping), Malibu, Venice Beach en dan door naar Los Angeles. We overnachten in Hollywood Celebrity Hotel
Ik zou overigens de 29e als je van Monument Valley afkomt de horseshoe bend al doen, dat scheelt al weer meer als een uur op de dag dat je naar Bryce gaat namelijk.
Als je op de 14e Fremont street meepakt, zorg wel dat je dat ook in het donker ziet. Leuk ok te zien namelijk.
Heb je vlak bij je hotel een BART zitten dan heb je voor SF niet eens je auto nodig. Anders zijn er rond Embarcadero bv genoeg parkeerplaatsen als je een beetje op tijd gaat. Op een aantal is het echt hoe vroeger je komt hoe goedkoper het is.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo Monique,
Ja wij hebben ook een overnachting in Londen. We hebben geboekt bij hotel Gatwick Belmont, dichtbij het vliegveld.
Op de terugreis overigens ook.
En ook wij hebben nog geen stoelen kunnen reserveren, maar dat komt vast helemaal goed.
Waarom wij de route andersom gaan maken, heb ik eigenlijk geen rede voor.
In eerste instantie wilden we eigenlijk niets boeken en afhankelijk van de weersverwachting onze route bepalen.
Maar aangezien wij met zn 5en reizen, vond ik het toch een te groot risico om iedere keer weer naar hotels te moeten zoeken.
Dus ik zal wel gedacht hebben dat de kans in augustus op mooi weer groter is.
Gr. Angelique
Ja wij hebben ook een overnachting in Londen. We hebben geboekt bij hotel Gatwick Belmont, dichtbij het vliegveld.
Op de terugreis overigens ook.
En ook wij hebben nog geen stoelen kunnen reserveren, maar dat komt vast helemaal goed.
Waarom wij de route andersom gaan maken, heb ik eigenlijk geen rede voor.
In eerste instantie wilden we eigenlijk niets boeken en afhankelijk van de weersverwachting onze route bepalen.
Maar aangezien wij met zn 5en reizen, vond ik het toch een te groot risico om iedere keer weer naar hotels te moeten zoeken.
Dus ik zal wel gedacht hebben dat de kans in augustus op mooi weer groter is.
Gr. Angelique
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een tweepersoonsbed kan zowel een double als een queen zijn denk ik. Wij zaten in 2008 in de Columbus Motor Inn. Is niet goedkoop, maar wel goed gelegen en gratis parkeren. Ze hebben kamers met 2 queens en met 2 doubles.moon29 schreef: Moeilijk te beoordelen als je er nooit bent geweest vind ik. Daarnaast zie ik bij die Motor Inns overal 2 persoons bedden in plaats van de queen bedden die we nu hebben. En queen vind ik toch wel de minimale afmeting.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij gaan ook bijna dezelfde reis maken beginnen in las vegas op 24 juli. In san francisco hebben we gekozen voor het grant plaza hotel voor 329euro voor 3 nachten. 4 personen. Geboekt via ebookers. Ziet er wel goed uit al weet je het nooit natuurlijk.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt weer voor alle leuke reacties!
@ PSVwally: bedankt voor de tips , die ga ik zeker meenemen!
Vanuit ons hotel in SF gaat een gratis shuttle naar de BART, dus dat is inderdaad ook een optie.
@ Angelique: Grappig!! Wij hadden onze overnachting ook geboekt staan bij Gatwick Belmont. Tot ik er achterkwam dat we dan wel erg kleine bedden hadden. Ik heb die daarom eergisteren geannuleerd en gewijzigd in Castle Lodge Guest house. Zit in dezelfde straat, een paar deuren verder. Die was eerst duurder, maar nu net wat goedkoper dus maakte al helemaal niet uit.
Hebben jullie dan ook de vlucht om 15.55 uur vanuit Dusseldorf?
@Marry139: het hotel wat jullie hebben gekozen voor San Francisco is voor het weekend dat wij er zitten al volgeboekt.
Groetjes,
Monique
@ PSVwally: bedankt voor de tips , die ga ik zeker meenemen!
Vanuit ons hotel in SF gaat een gratis shuttle naar de BART, dus dat is inderdaad ook een optie.
@ Angelique: Grappig!! Wij hadden onze overnachting ook geboekt staan bij Gatwick Belmont. Tot ik er achterkwam dat we dan wel erg kleine bedden hadden. Ik heb die daarom eergisteren geannuleerd en gewijzigd in Castle Lodge Guest house. Zit in dezelfde straat, een paar deuren verder. Die was eerst duurder, maar nu net wat goedkoper dus maakte al helemaal niet uit.
Hebben jullie dan ook de vlucht om 15.55 uur vanuit Dusseldorf?
@Marry139: het hotel wat jullie hebben gekozen voor San Francisco is voor het weekend dat wij er zitten al volgeboekt.
Groetjes,
Monique
- pumi1000
- Amerika-expert
Wij sliepen in Howard Johson San Bruno, op zo'n 15 minuten van de stad. Geen files gehad. Wij hebben de auto geparkeerd bij pier 33 ongeveer en de hele dag gelopen. Ik zou dat hotel zo weer boeken, wij betaalden 155 dollar voor 2 nachten, terwijl in SF alles erg duur was in juli ook nog zonder ontbijt en vaak zonder parkeren.moon29 schreef:oke, thanks!! Ook geen last van files de stad in?
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,
Nee wij gaan om 18.10 uur vliegen.
Zitten we dus toch niet in hetzelfde vliegtuig.
Ohh, ik wist niet dat de bedden klein waren, had een goede beoordeling bij booking.com, dus daarom heb ik hem maar geboekt.
Voor SF, hebben wij ook een hotel buiten het centrum geboekt.
Dit hotel ziet er goed uit en scheelde inderdaad best veel in geld.
Dat kunnen we dan weer mooi gebruiken om andere dingen te doen.
Wij zitten in "The Marina in on San Francisco Bay", deze ligt mooi aan de haven.
Nee wij gaan om 18.10 uur vliegen.
Zitten we dus toch niet in hetzelfde vliegtuig.
Ohh, ik wist niet dat de bedden klein waren, had een goede beoordeling bij booking.com, dus daarom heb ik hem maar geboekt.
Voor SF, hebben wij ook een hotel buiten het centrum geboekt.
Dit hotel ziet er goed uit en scheelde inderdaad best veel in geld.
Dat kunnen we dan weer mooi gebruiken om andere dingen te doen.
Wij zitten in "The Marina in on San Francisco Bay", deze ligt mooi aan de haven.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat is ook een erg mooi hotel, maar dan heb je volgens de beoordelingen wel files vanwege de tol van de brug, waardoor je er een uur over doet voor je in San Francisco bent. Als je daar rekening mee houdt is het niet erg, anders kan het tegenvallen misschien.
Maar dat was mijn reden om niet aan die kant een hotel te kiezen, maar wellicht dat anderen op het forum die er ervaring mee hebben er meer over kunnen zeggen...
Maar dat was mijn reden om niet aan die kant een hotel te kiezen, maar wellicht dat anderen op het forum die er ervaring mee hebben er meer over kunnen zeggen...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2087 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties