Nog twee campgrounds, Yosemite en op de route naar Pahrump, ws bij Bishop. Afgelopen week Zion Watchman geboekt om pakweg 1 seconde over 16:00 (10:00 am) en de elders op dit forum al getipte plek B044R gescoord
Mooi zo, prachtig plekje, lekker groot! En even over het hekje en naar beneden (met wat drinken en een zakje chips) en je kunt op je *piep* in de rivier zitten. Heerlijk afkoelen. Lopend naar het Vis Center en met bus park in.
Nu nog Yosemite boeken. Dat zal voor jullie pas 15 mrt zijn..denk ik wel om 15 00uur dan, want dara is het al zomertijd en hier nog niet. Succes
15 mrt? Ik dacht 15 april ....
Die plek in Zion was inderdaad op jullie overtuigende advies. Je hoort nog wat we er van vonden, over pakweg een half jaar
ow 15 april .. ik heb het schema niet in mijn hoofd .. na 15 aug tja zou best kunnen.
Deze is het he!
met links het elektra... het snoer was net te kort om helemaal in de schaduw te staan.
Links is ook naast de weg een sanitair huisje met een buitenkraan. Rechts is het hekje van de rivier.
met links het elektra... het snoer was net te kort om helemaal in de schaduw te staan.
Links is ook naast de weg een sanitair huisje met een buitenkraan. Rechts is het hekje van de rivier.
Ziet er echt lekker uit. Ben ook wel benieuwd naar de campground, want de berichten zijn zeer wisselend (oud/uitgewoond tot geweldig/super).
Iemand enig idee hoe ik dit moet interpreteren ... ? (uit ander draadje gehaald, daar lijkt hij wat onder te sneeuwen)
Ik lees dit aantrekkelijke aanbod voor kortingen via de AAA (als ANWB > Show your card lid dus zonder echt AAA nummer):
AAA members who purchase online in advance through the SeaWorld web site can pay only $49.99 for a single day regular general admission ticket for all ages. Use code SeaViaSpr2011. Enter the promotional coupon code in the upper right. (You can also get this offer at the SeaWorld San Diego ticket windows by mentioning it and showing your AAA card.) This offer appeared in the Via magazine published for AAA Northern California, Nevada & Utah, AAA Mountain West, and AAA Oregon/Idaho. Expires 4/30/11.
Kan ik nou tot 30 april kaartjes bestellen tegen dit aanbod voor komende zomer of moet ik voor 30 april het park bezoeken ... ?
Bij Sea World vroeg de cashiere ter plekke om onze ANWB pas.. Dat scheelde $20 pp!!!!!!!!! Dus ipv $49.90 betaalden we $29,90. Je ANWB pas kun je te pas en te onpas laten zien... Gewoon proberen.
....en een paar minuten voor 10 uur staan we bij de kassa. Het is heerlijk rustig; misschien verandert dat nog. Dan ineens horen “Sta stil voor het volksleid” en begint het Amerikaanse volkslied te spelen… veel mensen staan met hun rechterhand op hun borst mee te zingen. De rest blijft echt netjes stilstaan. Wij kijken met onze Hollandse nuchterheid toe. Als ze dat bij de Efteling zouden doen … volgens mij zou niemand luisteren hahaa dat werkt niet bij ons. Tja blijkbaar is dit een soort trainen van vaderlands liefde? Bij de kassa vraagt de dame of we AAA lid zijn, dat scheelt ons $20 pp!! Dank u voor de tip mevrouw van de kassa. Eenmaal binnen maken we met de plattegrond een globaal plan wat we gaan doen en wanneer. (..)
Kaartjes zijn nu $ 69 en AAA levert $ 6 of 10% discount op. Vandaar dat deze aanbieding zeer interessant is. Mits ik ze nu kan gebruiken dus .... and that's the question.
Wij hebben afgelopen jaar dat betaald!!! Niet vroeger... maar wel na 30 augustus 2010 ... misschien hebben ze laagseizoen prijzen? Dat is nog eens een prijsverhoging zeg Daar kan de Efteling met zijn €3 een puntje aan zuigen.
Kun je ze niet mailen? Ik zou even vragen hoe het zit met discount aan de kassa. Onze korting was meer dan 10%! Anders natuurlijk wel doen.
Ik had inderdaad al gemaild, maar krijg er nog geen reactie op. Zal eens een 2e poging wagen, evt via mousesaver.com. En anders kruipen we maar in de telefoon.
Weet iemand of er in de zomer wegwerkzaamheden zijn op Tioga Road, waardoor deze zelfs afgesloten zou kunnen zijn/worden?
Ik las dat ergens, maar kan het niet meer terugvinden. Op nps.gov kan ik ook niets terugvinden (überhaupt niets over wegwerkzaamheden eerlijk gezegd)
Balen zeg van Hwy 1. Het is nog maart misschien krijgen ze het wel af voor het seizoen begint. De uitbaters bij Big Sur zijn ook niet erg blij denk ik.. en de bewoners...
Voor het zoeken van bepaalde dingen per park kun je ook de zoekfunktie van de NPS gebruiken. In dit geval roadwork. Maar nu heb je in elk geval al antwoord op een van de parken.
Wij hadden wel last van werk tussen Wawona en Valley maar niet aan de Tioga road terwijl dat wel was aangekondigd.
Isis schreef:Balen zeg van Hwy 1. Het is nog maart misschien krijgen ze het wel af voor het seizoen begint. De uitbaters bij Big Sur zijn ook niet erg blij denk ik.. en de bewoners...
Voor het zoeken van bepaalde dingen per park kun je ook de zoekfunktie van de NPS gebruiken. In dit geval roadwork. Maar nu heb je in elk geval al antwoord op een van de parken.
Wij hadden wel last van werk tussen Wawona en Valley maar niet aan de Tioga road terwijl dat wel was aangekondigd.
Mijn vocu-dinges is nog niet zo groot, dus had het juiste woord nog niet gevonden, maar dat kwam me ineens aanwaaien en toen was het natuurlijk een eitje
Dit weekend even wat stappen gezet: hotel in Vegas geboekt (MGM Signature penthouse) en besloten dat we voor de terugvlucht ('s avonds rond 18:00 vanuit LA naar huis) niet per auto maar per vliegtuig van Las Vegas naar LA gaan. We landen vanuit LV om 12:40 op LAX en vertrekken daar om 18:10 weer richting Europa. Ruim de tijd dus.
Weet iemand of er met de koffers iets speciaals moet gebeuren qua labelen of lever je die in LV in, haal je ze op in LA en breng je dan zelf andere labels aan en lever je ze weer in voor de terugreis?
Je haalt je koffers van de band in LA en gaat vervolgens inchecken voor je terugvlucht (als je online ingecheckt bent ga je naar een bagageafgifte punt van de maatschappij), daar geef je dan je koffers af en maken ze het label voor AMS er aan.
Hierbij neem ik aan dat het 2 aparte vluchten zijn van verschillende maatschappijen.
Harry schreef:Je haalt je koffers van de band in LA en gaat vervolgens inchecken voor je terugvlucht (als je online ingecheckt bent ga je naar een bagageafgifte punt van de maatschappij), daar geef je dan je koffers af en maken ze het label voor AMS er aan.
Hierbij neem ik aan dat het 2 aparte vluchten zijn van verschillende maatschappijen.
Helder. Thanks (zijn inderdaad verschillende maatschappijen en geheel los van elkaar geboekt).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.