Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis christa&john: keuzes voor de 4de USA trip
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Reis christa&john: keuzes voor de 4de USA trip
Hoi, op de allerlaatste moment komt nog iets op de proppen. Mijn man - geoacacher - wil na het bezoek aan White Sands toch even de Mexicaanse grens over om een cache op te sporen. Dit is in Puerto Palomas. Hierdoor moeten we de oorspronkelijke route wat aanpassen en vragen we ons af wat de mogelijkheden zijn om langs de Oostkant naar Chiricahua NM te rijden. Op het eerste zicht dacht ik dat dat niet mogelijk was maar na wat opzoekwerk op het internet toch iets gevonden. Alleen weet ik niet of het te doen is : vanuit Paradise over de Paradise Rd --> 42 Forest Rd tot Onion Saddle dan op de 42 Forest Service --> Pinery Canyon Rd tot die uitkomt op de E. Bonita Canyon Rd. Het zijn allemaal onverharde wegen. Heeft iemand dit al gedaan ? En zo ja wat waren de ervaringen ?
Bedankt voor de feedback,
Christa & John
Bedankt voor de feedback,
Christa & John
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wij waren ook in de buurt met Mexico vorig jaar - de sfeer was daar zeer raar en bvb de parkrangers rieden echt af om de grens over te gaan (ze spraken zelfs over paspoort in bewaring geven en zo). Ik denk ook dat je er veel tijd mee "verliest". Ben zelf een behoorlijk verslaafd cacher, maar voor mexico zou ik niet zomaar even de grens oversteken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Aan iedereen op het forum die me met goede raad heeft geholpen : een dikke merci
!!!!!
Het was alweer een fantastische reis en niettegenstaande dé grote toppers van het Westen niet aanwezig waren hebben we genoten van een heel ander stukje USA, met alweer prachtige en zeer afwisselende natuur, mooie en ook zéér leuke dorpjes, vriendelijke mensen en een terugkerende rust bij het rondreizen. Ik wil héél graag terug dus ....

Het was alweer een fantastische reis en niettegenstaande dé grote toppers van het Westen niet aanwezig waren hebben we genoten van een heel ander stukje USA, met alweer prachtige en zeer afwisselende natuur, mooie en ook zéér leuke dorpjes, vriendelijke mensen en een terugkerende rust bij het rondreizen. Ik wil héél graag terug dus ....

Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1194 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 66 Reacties