Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Martin & Marianne: zonsverduisteringreis 2024.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Reis Martin & Marianne: zonsverduisteringreis 2024.

Bericht door roelb »

Martin & Marianne schreef:
20 jun 2024, 10:00
roelb schreef:
31 mei 2024, 19:35
Tja.. ik ben helemaal voor verblijven in National parks, maar de Chisos Mountain lodge is wel echt een dump.
Ik zie nu pas deze reactie van Roel. Tja, ieder zijn mening uiteraard maar om de Chisis Mountain Lodge een 'dump' te noemen, daar kijk ik toch wel even van op. Wij vonden het een prima verblijfplaats. Zowel qua ligging als qua kamer.
Ik heb drie kamers van dit hotel gezien, en allemaal waren de bedden zo doorgezakt dat je er niet met goed fatsoen in kon slapen. Airco is niet aanwezig (de cabins) of doet het niet (eerste kamer in het motel) of heel slecht (tweede kamer in het motel). Motelkamers hebben doubles, geen queens of king. Enige king bed is in een van de Roosevelt Cabins, maar dan heb je dus sowieso geen airco.

Kamers zijn niet schoon, beddegoed ruikt muf, kussens stinken. En als ik de Google reviews lees dan zijn er hoop mensen die exact dezelfde ervaring hebben.

2 nachten, $504,18. Tja, dan verwacht ik echt wel iets beters.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wellicht heb je pech gehad of wij geluk gehad. Over de motelkamers en de Roosevelt Stone Cottages kan ik niet oordelen, want daar hebben we niet in gezeten. Wel in de Casa Grande Lodge (twee nachten in Unit A; naast de trailheads) en de Emery Peak Lodge (1 nacht).

image.png
image.png (398.86 KiB) 455 keer bekeken
Wij hadden in beide kamers geen last van de door jouw genoemde klachten. Alles was prima in orde. En gezien de gemiddelde beoordeling van een 4,3 van de 5 op Google hebben veruit de meeste bezoekers het er ook naar hun zin. Maar het is natuurlijk wel pech als je toevallig geen goede kamer treft. Maar ach, overdag zit je toch niet op je kamer en de drie belangrijkste aspecten van een kamer in een nationaal park zijn de ligging, de ligging en de ligging. En daarvoor zit je bij de Chisos Mountain Lodge heel goed.

Martin
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

1 nacht Rio grande motel (met een kamerwissel die het niet veel beter maakte) en een nacht cottage #101. Waar dus sowieso geen airco is, maar je betaalt wel de hoofdprijs..

Overigens zijn bij de Google reviews veel mensen die 5* geven, maar wel klagen over slechte bedden en vieze kamers..
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Casa Grande was bij ons ook goed!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer