Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis JWTS 2025: eerste keer Amerika
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis JWTS 2025: eerste keer Amerika
Het schiet inderdaad al op. Heel veel plezier alvast! En een verslag is altijd leuk!
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Speel je ook met de gedachte om uw roadbook hier te delen , voor mensen die er dan een hulp aan hebben om een planning op te maken.
@Martin & Marianne bedankt!
@1 ste x USA ik zal 'm even in een Google Docs openbaar zetten en de link delen.
We overnachten 2 nachten in Old Faithful Inn in Yellowstone. Nu zien we voor dezelfde data ook een CABIN 2 DOUBLE / NO BATH vrij bij Old Faithful Lodge, alleen ziet het er op de foto's op de Xanterra site niet echt heel bijzonder uit. Toch een kleine twijfel om het om te boeken, aangezien het prijstechnisch enorm interessant is (verschil van € 300).
In veel topics zien we de Inn gekozen worden om te overnachten en dit ziet dit er op de foto's ook prachtig uit. Hebben jullie advies voor een eerste keer Yellowstone?
@1 ste x USA ik zal 'm even in een Google Docs openbaar zetten en de link delen.

We overnachten 2 nachten in Old Faithful Inn in Yellowstone. Nu zien we voor dezelfde data ook een CABIN 2 DOUBLE / NO BATH vrij bij Old Faithful Lodge, alleen ziet het er op de foto's op de Xanterra site niet echt heel bijzonder uit. Toch een kleine twijfel om het om te boeken, aangezien het prijstechnisch enorm interessant is (verschil van € 300).
In veel topics zien we de Inn gekozen worden om te overnachten en dit ziet dit er op de foto's ook prachtig uit. Hebben jullie advies voor een eerste keer Yellowstone?
Niets mis met die cabins toen wij er eens sliepen. Volgens mij zelfs een wastafel. Eenvoudig maar schoon. Komende vakantie verblijven we ook weer een nachtje in deze cabins. Bij een cabin moet je natuurlijk wel buitenom naar de toilet.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Inn is prachtig maar daar kun je ook van genieten zonder er te overnachten. Wij hebben daar een paar keer een hoekkamer gehad in het oude deel met uitzicht op de geisers. Wel een wastafel maar voor douche en toilet moest je de gang op. Heel mooi maar wel gehorig. Gezien het prijsverschil hebben jullie wel een badkamer nu? Ik ken de kamers in de lodge niet maar voor dat prijsverschil zou ik die cabin in de lodge nemen. En dan met een drankje in de Inn of op het balkon daar zitten.
Marianne
Marianne
@Felicitas goed om te weten dat je ervaring in de lodge positief was. Dankjewel!
@Martin & Marianne nee ook nog geen badkamer… We betalen € 280 euro per nacht voor de meest standaard kamer.
Maar goed om te weten dat die mogelijkheden er ook zijn.
Helaas is de cabin in de lodge niet meer beschikbaar zie ik, maar we houden het nog even in de gaten. Nog een dag een full refund bij een cancel en anders $ 25, maar dat kan ook uit met dit prijsverschil.
@Martin & Marianne nee ook nog geen badkamer… We betalen € 280 euro per nacht voor de meest standaard kamer.

Helaas is de cabin in de lodge niet meer beschikbaar zie ik, maar we houden het nog even in de gaten. Nog een dag een full refund bij een cancel en anders $ 25, maar dat kan ook uit met dit prijsverschil.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Bij twijfel eerst boeken en daarna nadenken en/of de vraag stellen, anders blijf je er naast pakken 

-
- Amerikafan
Sorry dat ik het even vraag , hoe kan ik dit dan lezen ? Ben helemaal niet meer zo bedreven in al die dingen.
Sorry dat ik het even vraag , hoe kan ik dit dan lezen ? Ben helemaal niet meer zo bedreven in al die dingen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Altijd meteen boeken inderdaad, maar als je niet meer binnen die periode zit dat je gratis kunt annuleren wordt het wat lastiger. De meeste annuleringen zie je waarschijnlijk ook tot 30 dagen voor je aankomstdatum.
Marianne
Marianne
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb dit topic helemaal gemist
Volgens mij gaan we elkaar in Moab en Yellowstone tegenkomen

Volgens mij gaan we elkaar in Moab en Yellowstone tegenkomen

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
@IngridUSA en @Martin & Marianne dat blijkt maar weer. Wie weet hebben we nog een mazzeltje en anders zitten we lekker in de Inn.
@1 ste x USA ik zal een URL plaatsen in dit topic waar je dan op kunt klikken.
@michelly ha wat leuk en wie weet
! Ik zie nu inderdaad ook je nieuwe reisverslag al klaarstaan op je site, ook een prachtige route! We hebben voor onze route ook jouw verslagen erbij gepakt. Erg waardevolle informatie voor ons geweest.
@1 ste x USA ik zal een URL plaatsen in dit topic waar je dan op kunt klikken.
@michelly ha wat leuk en wie weet

- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben nog even zoet geweest om dit topic door te spitten. Zo had ik nog niet van de hikers bus gehoord vanuit Estes Park. Ik was te laat voor timed entry tickets naar Bear Lake eerder deze week maar ook de hikers bus is helaas volgeboekt. Geen ramp allemaal, we zijn hier eerder geweest en gaan nu gewoon proberen of het de avond van tevoren nog lukt om tickets te boeken.
@JWTS ik stuitte ook nog op je Schotlandblog. Mooi gedaan en veel herkenbaars gezien!
@JWTS ik stuitte ook nog op je Schotlandblog. Mooi gedaan en veel herkenbaars gezien!
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elly, ik had die hikersbus in jouw topic genoemd naar aanleiding van het missen van de timed entry reservering. Jammer dat die bus ook vol is.
Marianne
Marianne
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ik zie het nu. Had niet door dat je hier dan geen timed-entry kaartjes voor moest hebben 

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Hikersbus 1 dag vantevoren om 17.00 uur klaarzitten: is ons 2 dagen achtereen gelukt voor begin juli 2 jaar geleden… zal nu ook wel lukken denk ik voor jullie allemaal…
@michelly dankjewel, helemaal gek van dat prachtige land. 
Ik heb afgelopen weken in meerdere RMNP groepen op Facebook gezeten. En wat Paul aangeeft las ik daar ook veel terug. Er komen als het goed is nog veel tickets een dag van tevoren vrij. Succes!

Ik heb afgelopen weken in meerdere RMNP groepen op Facebook gezeten. En wat Paul aangeeft las ik daar ook veel terug. Er komen als het goed is nog veel tickets een dag van tevoren vrij. Succes!
Morgen stappen we het vliegtuig in! Voor wie het leuk vind om ons te volgen: dat kan via onze Polarsteps
-
- Amerikafan
Alvast een goede vlucht en veel plezier.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel veel plezier! Leuk om jullie te kunnen volgen!
Marianne
Marianne
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk! Veel plezier. We zullen zwaaien in Moab en Yellowstone 

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-