Als ik dit eerder had geweten had ik dit geboekt. Wij kwamen aan bij Curry Village en vonden het echt zo vol en er liepen zoveel mensen rond (schoolreisjes). Nergens een parkeerplaats te vinden, en dan is dit nog laagseizoen! We zijn uiteindelijk buiten het park gaan overnachten.wouterjanS schreef: ↑30 apr 2025, 09:25@TradeMarkNL83
Leuke vraag! Het is ons onwijs bevallen. Het is zoveel ruimer opgezet dan Curry Camp. 's avonds bij je eigen vuurkorf marshmellows roosteren tussen de grote bomen. Maakte voor ons echt wel de Yosemite valley ervaring compleet. Je kunt beddegoed huren voor een paar dollar. De tent is een beetje oud maar die gebruik je toch alleen maar om te slapen.
We hadden sowieso pech, de shuttle bij Mariposa reed niet, dus de dag voor we in Yosemite Valley aankwamen had de jongste al 9km heen en terug naar Mariposa grove gelopen. Hij wilde geen lange wandeling meer, terwijl we dat juist in de vallei wilden doen… uiteindelijk de misttrail tot de brug gelopen, en met de oudste ben ik tot aan de waterval gegaan. Was prachtig!