Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis silverbluenl: route 22 nachten Jan Doets September

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
silverbluenl
Amerika-ontdekker

Re: Reis silverbluenl: route 22 nachten Jan Doets September

Bericht door silverbluenl »

Je hebt gelijk Johan. Maar het verhaal van Jan Doets gaat helemaal niet op. Of je nu van Tulare of van Ventura naar Death Valley rijdt maakt geen **** uit :D.
Tja dan slapen we maar niet in Zion zelf, we willen gewoon echt een dag extra in Zion hebben. Een halve-dag is veel te kort denk ik ;-).

Grtz. Arne
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Hmm St. George zou ik toch ook niet blij mee zijn qua heen-en-weer rijden. Dan liever Hurricane als Springdale te lastig/te duur is voor Jantje Doets.
silverbluenl
Amerika-ontdekker

Bericht door silverbluenl »

Beste,

Het wordt http://www.driftwoodlodge.net/ wat denken jullie?
Beter dan Hurricane en St. George.
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Heel wat beter. Dat is dus Springdale... met een shuttlestop voor de deur. Idealer kan het bijna niet. Maar ik ken het hotel zelf niet, maar het ziet er wel leuk uit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer