Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Barts: 18 dagen rondreis LA, LV, SF, LA
Re: Reis Barts: 18 dagen rondreis LA, LV, SF, LA
Dank voor alle suggesties en goede tips!
We blijven toch bij de laatst geplaatste reis omdat we nu eenmaal geen dag willen inruilen in LA of SF en dus voor lief nemen dat we wat minder tijd hebben in Yosemite en wellicht ook Zion.
In 19 dagen willen we zoveel mogelijk zien en ook nog voldoende tijd hebben tegen het eind om een week goed uit te kunnen rusten en wat minder te reizen.
Vandaar dus een bewuste keuze voor de reis van nu en aangezien veel in de auto zitten ons meer ligt dan wandelingen te maken is het denk ik voor ons de perfecte reis.
Misschien dat we erachter komen dat we te weinig tijd hebben gehad in een van de vele mooie plekken die we zullen tegenkomen maar gelukkig is er altijd nog een volgende keer waarin we dan natuurlijk dit soort dingen eventueel beter kunnen doen.
Nog even een andere vraag. Ik heb nu in of nabij alle NP's een hotel geboekt maar verder nog niks, dus SF, kustweg, LA, LV nog niks. Is dit echt nodig om van te voren te doen of kan dat ook prima aldaar?
Tot horens!
We blijven toch bij de laatst geplaatste reis omdat we nu eenmaal geen dag willen inruilen in LA of SF en dus voor lief nemen dat we wat minder tijd hebben in Yosemite en wellicht ook Zion.
In 19 dagen willen we zoveel mogelijk zien en ook nog voldoende tijd hebben tegen het eind om een week goed uit te kunnen rusten en wat minder te reizen.
Vandaar dus een bewuste keuze voor de reis van nu en aangezien veel in de auto zitten ons meer ligt dan wandelingen te maken is het denk ik voor ons de perfecte reis.
Misschien dat we erachter komen dat we te weinig tijd hebben gehad in een van de vele mooie plekken die we zullen tegenkomen maar gelukkig is er altijd nog een volgende keer waarin we dan natuurlijk dit soort dingen eventueel beter kunnen doen.
Nog even een andere vraag. Ik heb nu in of nabij alle NP's een hotel geboekt maar verder nog niks, dus SF, kustweg, LA, LV nog niks. Is dit echt nodig om van te voren te doen of kan dat ook prima aldaar?
Tot horens!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou Las Vegas en SF zeker van te voren boeken. LA afhankelijk waar je precies wilt overnachten zou je nog tijdens de reis kunnen doen, maar op de bonnefooi zou ik dat voor een 1e reis ook niet doen.
Hey allen,
Bijna alles is inmiddels geboekt maar toch nog even een vraag.
Hotels in Page zijn erg duur en weet niet of ik dat de moeite is voor 1-2 sterren motels.
Is het een optie om van Monument Valley direct door te gaan naar Bryce Canyon (400 kilometer) en onderweg Antelope Canyon, Horseshoe Bend en Glen Canyon Dam te doen?
Dan hebben we dus 2 nachten in Bryce Canyon in Riverside Resort & RV Park.
Ook andere opties om wellicht Page 'over te slaan' zijn zeer welkom.
Als het toch beter is om in Page te overnachten, iemand ervaringen met hotels aldaar?
Alvast weer heel hartelijk dank voor alle tips!!
Bijna alles is inmiddels geboekt maar toch nog even een vraag.
Hotels in Page zijn erg duur en weet niet of ik dat de moeite is voor 1-2 sterren motels.
Is het een optie om van Monument Valley direct door te gaan naar Bryce Canyon (400 kilometer) en onderweg Antelope Canyon, Horseshoe Bend en Glen Canyon Dam te doen?
Dan hebben we dus 2 nachten in Bryce Canyon in Riverside Resort & RV Park.
Ook andere opties om wellicht Page 'over te slaan' zijn zeer welkom.
Als het toch beter is om in Page te overnachten, iemand ervaringen met hotels aldaar?
Alvast weer heel hartelijk dank voor alle tips!!
Wat is erg duur?
Wij zaten één jaar in de Quality Inn en het jaar later in Motel 6.
Beiden vonden wij betaalbaar maar dat is mssn voor iedereen anders.
Die prijzen lagen tussen de 70 en de 100$
Ahja Page overslaan zou ik niet doen als jullie er nog niet eerder waren
Bart
Wij zaten één jaar in de Quality Inn en het jaar later in Motel 6.
Beiden vonden wij betaalbaar maar dat is mssn voor iedereen anders.
Die prijzen lagen tussen de 70 en de 100$
Ahja Page overslaan zou ik niet doen als jullie er nog niet eerder waren
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Nou duur is natuurlijk een relatief begrip alleen de motels die ik had gevonden vertrouwde ik niet helemaal maar bedankt voor de tips!
In verhouding met de andere hotels en overnachtingen is dit de duurste en is het max een 2-sterren hotel.
Zal wel met de ligging te maken hebben denk ik dan.
Heb inmiddels geboekt voor 88 euro dus valt nog mee.
Alleen in SF nog voor drie nachten overnachting zoeken en dan zijn we ready to go!
Nogmaals dank en tot horens!
In verhouding met de andere hotels en overnachtingen is dit de duurste en is het max een 2-sterren hotel.
Zal wel met de ligging te maken hebben denk ik dan.
Heb inmiddels geboekt voor 88 euro dus valt nog mee.
Alleen in SF nog voor drie nachten overnachting zoeken en dan zijn we ready to go!
Nogmaals dank en tot horens!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1304 Weergaves
-
Laatste bericht door ruleen
-