Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Tanja&Sjoerd: zuidwesten + New York 26 dagen
Re: Reis Tanja&Sjoerd: zuidwesten + New York 26 dagen
Misschien een dag toevoegen aan GCNP. Dan kom je op zaterdag aan en op zondag zijn de prijzen weer lager. Maar ik zou me er niet al te druk over maken. Santa Cruz heeft starnden. Ook komen bv Pismo beach of Avila beach in aanmerking. Als je dichterbij Lax will zitten kan je bv Huntington Beach overwegen. Ook stranden in Santa Monica etc.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Tanja&Sjoerd: zuidwesten + New York 26 dagen
Wij hebben een paar keer bij Marina del Rey overnacht, omdat je dan vlakbij LAX zit. Het is dichtbij Venice Beach en je kunt op de fiets naar Santa Monica. Erg leuk om te doen. Verder ben ik niet bekend met stranden. Ik zou het zelf jammer vinden om 2 dagen voor het strand uit te trekken. Als je bang bent dat het druk wordt is het handiger om tussendoor wat meer tijd te nemen, dan kun je beter genieten van wat je allemaal ziet. Met een helikoptervlucht lijken 2 nachten GC mij niet te veel; zelfs zonder vlucht vond ik 2 nachten al te weinig.
Het enige probleem van Las Vegas in het weekend is de prijs; je betaalt veel meer dan door de week. Met een extra nacht GC wordt het probleem al iets minder groot.
Marianne
Het enige probleem van Las Vegas in het weekend is de prijs; je betaalt veel meer dan door de week. Met een extra nacht GC wordt het probleem al iets minder groot.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1579 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcopstal
-