Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis thijsvgils: West USA - 18 dgn - LA->LA
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: camping San Fransisco
Met een tent kan je terecht op China Camp State Park. Mooie ligging, eenvoudig sanitair ( douche, toilet) op een klein halfuurtje rijden van het centrum van SF
Groetjes,
Monique
Groetjes,
Monique
-
- Amerika-ontdekker
Sorry vergeten erbij te zetten dat we met een camper zijn..
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Helaas, alleen tenten. Succes met het zoeken.
Groetjes,
Monique
Groetjes,
Monique
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Marin rv park schijnt een prima campground te zijn om San Francisco te bezoeken. Ligt even boven San Francisco. Je kunt met de Ferry naar Downtown.
Zelf heb ik er geen ervaring mee. Anderen hier op het forum volgens mij wel. Wij hebben op Candlestick gestaan, en dat vond ik zeker geen aanrader.
Zelf heb ik er geen ervaring mee. Anderen hier op het forum volgens mij wel. Wij hebben op Candlestick gestaan, en dat vond ik zeker geen aanrader.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis thijsvgils: West USA - 18 dgn - LA->LA
Hoe laat kun je je camper eigenlijk ophalen? In je 1e post ga je nl eerst boodschappen doen en dan de camper ophalen, maar hoe wil je dat dan doen?
Ik zou de hoover dam in jullie geval laten voor wat het is en evt naar de glen canyon dam gaan bij Page, of je moet deze als halve dagtocht doen vanuit Vegas. Ik weet niet hoe de weg Hoover dam - Las Vegas er nu bijligt, maar in Mei waren ze er nogal flink aan de weg bezig, waardoor we vanaf de dam er bijna 2 uur op reden naar Las Vegas.
Death Valley, nogmaals, zal nog wel heet zijn, maar als je doorrijd naar Bishop heb je toch geen tijd voor hele lange hikes en dan is het goed te doen hoor.
SF - Cambria is een hele lange rit. Zorg dat je hier optijd op de weg zit. Rij je vanaf SF de 1, via bv half moon bay, met stop is al ruim 3 uur en op het stuk monterey - cambria wil je zeker ook nog dingen zien, dus daar doe je ook veel langer over dan de 2,5u ofzo die google aangeeft. De rit naar LA (via santa barbara?) is ook nog wel een flink dagdeel trouwens! Ik weet niet hoelaat je de camper in moet leveren, maar hou dit wel in de gaten.
Ik zou de hoover dam in jullie geval laten voor wat het is en evt naar de glen canyon dam gaan bij Page, of je moet deze als halve dagtocht doen vanuit Vegas. Ik weet niet hoe de weg Hoover dam - Las Vegas er nu bijligt, maar in Mei waren ze er nogal flink aan de weg bezig, waardoor we vanaf de dam er bijna 2 uur op reden naar Las Vegas.
Death Valley, nogmaals, zal nog wel heet zijn, maar als je doorrijd naar Bishop heb je toch geen tijd voor hele lange hikes en dan is het goed te doen hoor.
SF - Cambria is een hele lange rit. Zorg dat je hier optijd op de weg zit. Rij je vanaf SF de 1, via bv half moon bay, met stop is al ruim 3 uur en op het stuk monterey - cambria wil je zeker ook nog dingen zien, dus daar doe je ook veel langer over dan de 2,5u ofzo die google aangeeft. De rit naar LA (via santa barbara?) is ook nog wel een flink dagdeel trouwens! Ik weet niet hoelaat je de camper in moet leveren, maar hou dit wel in de gaten.
-
- Amerikafan
San Francisco RV resort, een toppertje vonden wij en de bus stopt en vertrekt voor de camping.
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
-
- Amerika-ontdekker
Wij kunnen de camper begin van de dag ophalen. Heb me vergist eerst doen we dat er daarmee rijden we dan door naar needles waar we onderweg de boodschappen doen.PSVwally schreef:Hoe laat kun je je camper eigenlijk ophalen? In je 1e post ga je nl eerst boodschappen doen en dan de camper ophalen, maar hoe wil je dat dan doen?
Hooverdam waren we inderdaad ook al over uit dat we die laten vallen voor glen canyon dam.
We rijden nu niet door naar bishop maar naar de camping stovepipe wells. Die ligt eerder dus kunnen we er toch onze tijd over nemen.
Ja dat laatste stuk is inderdaad wel een eind maar we zorgen inderdaad dat we vroeg aanrijden! Maar in Los Angeles hebben we nog een nacht een camping en die dag erna leveren we pas de camper is en dan hebben we de laatste overnachting in een hotel op LAX. Anders zou dat inderdaad niet haalbaar zijn.
Bedankt voor je tips!
Oh trouwens we hebben nu inderdaad San Fransisco RV resort geboekt!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben in een State Park op campground Half Moon Bay gestaan, dat is een campground net buiten SF. Je staat daar bij de oceaan, maar weet niet of het makkelijks is om met OV naar SF te gaan van daaruit. Wij hebben het gebruikt als laatste nacht voordat we de camper inleverden en naar hotel in SF gingen. Is zonder hook-up. Vond het wel echt een mooie campground.
Als ik even in mag breken, wij willen over de Golden Gate Bridge fietsen, is San Francisco RV resort dan een goede uitvalsbasis? We hebben de fietsen bij de camper gehuurd. Is het te fietsen naar de GG-bridge? Anders ga ik toch Marin boeken, maar San Francisco RV resort ligt gunstiger omdat we daarna richting LA gaan.girltje155 schreef:San Francisco RV resort, een toppertje vonden wij en de bus stopt en vertrekt voor de camping.
-
- Amerikafan
Nou ik denk dat dat wel heel ver fietsen is, of je moet een hele fietstocht willen maken langs de kust daar. De campground ligt op palmetto ave in pacifica, dat is niet echt om de hoek bij de golden gate bridge.
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dat is 'toevallig', we zijn van 10 tot 13 september ook in The Venetian.
September 2012: Zuid Westen & New York
Oktober 2015: Oostkust & Florida
Oktober 2015: Oostkust & Florida
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zou je route mss nog eens opnieuw neer kunnen zetten met wat je allemaal evt al geboekt hebt?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1508 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 21 Reacties