Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis bibitv: Hulp bij reis Phoenix - Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
bibitv
Amerikafan

Re: Reis bibitv: Hulp bij reis Phoenix - Las Vegas

Bericht door bibitv »

Alweer bedankt... Carine en Doockles en Yeehaw!

Montezumas castle en Walnuet CYN lijken me best te doen vanuit Sedona. Wupatki kunnen we, denk ik, best bezoeken onderweg naar Page.

We hebben besloten Mesa Verde maar te cancellen. Het moet nog wel vakantie héten natuurlijk. En ik vrees dat we anders meer in de auto gaan zitten dan dat we echt de parken kunnen bezoeken.
En het moet natuurlijk wel vakantie blijven heten...

Wat mag ik qua klimaat verwachten op onze toer... 4 seasons in one day, zoiets :wink: ? Wat zijn jouw ervaringen hierbij, Yeehaw?

Is iemand in Page al eens in het Lake Powell Motel geweest, het vroegere Bob Bashful Motel? Het blijkt maar 4 kamers te hebben, maar heel goed te zijn...
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

Mooie trip! Wij zijn op 29 april in Lake Powell Motel. Ik ben heel benieuwd, lijkt me heel apart. Ik kan het je dus in mei laten weten!
Sabrina
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Het weer : kan je even googlen, maar heel cru en zeer veralgemeend : overdag 20 graden en 's nachts 10. Warmer in Vegas.

Met wat kouder in Bryce.
Groetjes,
Carine
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Is niets van te zeggen idd. Bij Bryce hebben we wel eens sneeuw gehad in october en in Phx 95F.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

ok, dus dat wordt pullover & T-shirt & fleeces...

Ben benieuwd...

Bedankt Sabrina. Ik kreeg alvast meteen een mailtje terug van het Lake Powell Motel. Prijzen zijn unbeatable in die regio, lijkt me.
Is reserveren noodzakelijk in oktober? Vermoedelijk wel als je in de parken wil logeren...

Yeehaw gaf al aan dat dit voor Moab wel nodig is...
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Nodig is een groot woord. Wij reserveren nooit iets die tijd van het jaar en vinden altijd wel iets. Maar we kunnen altijd uitwijken omdat onze route meestal niet vaststaat.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer