Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Quirinho: Yosemite - Sequoia
-
- Amerikafan
Re: Yosemite - Sequoia
Je zou eventueel ook 1 dag Grand Canyon minder kunnen doen (of je moet van plan zijn naar de bodem te lopen of een helicoptertocht te gaan doen)
En ja.. wij vonden LA echt een mindere stad, dus daar zou ik geen 4 dagen aan willen 'spenderen'. (eerder dagje extra Zion bijv.) Kies bijv. 1 leuk pretpark uit en doe 1 dagje strand, sightseeing, dan heb je aan 2 dagen ook wel genoeg..
En ja.. wij vonden LA echt een mindere stad, dus daar zou ik geen 4 dagen aan willen 'spenderen'. (eerder dagje extra Zion bijv.) Kies bijv. 1 leuk pretpark uit en doe 1 dagje strand, sightseeing, dan heb je aan 2 dagen ook wel genoeg..
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik mis Page in je route
Verder dus sequoia eruit en die dag bij Yosemite. Wat wil je doen bij de Grand Canyon? Alleen sightseeing heb je aan die dag vanuit MV tijd genoeg. Ochtend erna misschien een (helicopter)vlucht en dan de weg weer op. Ik zou zowieso 1 of 2 dagen LA (afh of je dag 24 of de dag erna pas naar huis vliegt) eraf halen en een dag SF.
Zion doe je ook erg snel, maar ik zou niet weten waar je nog een dag vandaan kunt halen zonder iets anders helemaal te skippen.

Zion doe je ook erg snel, maar ik zou niet weten waar je nog een dag vandaan kunt halen zonder iets anders helemaal te skippen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Page willen we bezoeken vanuit monument valley. Vandaar de twee nachten bij de grand canyon. Voor wat betreft de steden; mijn vriendin houdt erg van pretparken, vandaar dat we hier drie dagen voor hebben uitgetrokken. Daarnaast vinden we 2 daagjes strand aan het einde ook niet verkeerd. Los angeles moet je hier dan ook lezen als dicht bij het vliegveld waar we nog twee dagen kunnen relaxen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bedoelt: op weg van MV naar de GC neem ik aan.Quirinho schreef:Page willen we bezoeken vanuit monument valley.
En er is niets mis met 2 nachten GC, maar je tijd voor Yosemite en de rit naa LV is en blijft te kort.
Marianne
Van Bryce naar Monument Valley via Page denk ik.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Reis Quirinho: Yosemite - Sequoia
Bedankt voor de tips! We slaan sequoia over, en gaan vanuit yosemite naar Lone Pine. Zo hebben we voldoende tijd in yosemite, en zien we de tioga pass.
Page is inderdaad op weg van de bryce canyon naar monument valley.
Page is inderdaad op weg van de bryce canyon naar monument valley.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1390 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties