Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis hornbill: Yellowstone - San Francisco (+NY)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hornbill
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis hornbill: Yellowstone - San Francisco (+NY)

Bericht door hornbill »

Dankje Paul voor je suggesties!

Ik heb inderdaad jouw wijzigingen doorgevoerd, maar over 2 dingen heb ik vragen:

De bedoeling is om een tussenstop te maken bij Monument Valley nadat we uit Page in de ochtend zijn weggereden, in dat geval zou dit moeten lukken?

Het was inderdaad een fout, we willen naar Dinosaur NP rijden om vervolgens daarna door te rijden naar Rock Springs.
De reden hiervoor is dat we anders twee keer langs salt lake city komen. Denk je dat dit mogelijk is?
Anders laten we Dinosaur np inderdaad schieten om door te rijden naar Grand Teton.

En ter info: We wilden inderdaad de North Rim entrance van de Grand Canyon pakken.
hornbill
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Welke campground en route van Moab naar Yellowstone

Bericht door hornbill »

Hoi,

Ik ben nog op zoek naar een goedkope, nette campground tussen moab en yellowstone (canyon village)
We reizen met een camper en als ik de totale kilometers uitreken kom ik op 952 km.
Daarom willen we een tussenstop zien te vinden voor onze camper.

Dan is ook nog de vraag hoe we het beste kunnen rijden.
De routeplanner geeft de snelste route via Salt lake (via de us191 en route 15) om vervolgens via de westingang yellowstone in te komen. Hebben jullie misschien andere tips?
Op de terugweg van yellowstone pakken we ook nog 2 dagen grand teton om vervolgens via salt lake naar new york te vliegen

Ik wil in ieder geval een campground na ongeveer 550 km pakken en ik hoop dat jullie suggesties/tips hebben voor ons!
Laatst gewijzigd door PSVwally op 11 mei 2014, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: routevraag in reistopic geplaatst, probeer specifieke routevragen zoveel mogelijk in één topic te houden aub
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis hornbill: Yellowstone - San Francisco (+NY)

Bericht door PSVwally »

Ik zou van Moab naar Vernal rijden en dan Dinosaur meepakken. Vanaf Moab de UT128 en dan een stukje de 70 naar Loma. Vanaf daar de 139 naar Rangely en de 64 naar Dinosaur.
Je zou ook niet de bergweg naar Vernal kunnen pakken, maar de snelste route. Maar vooral de UT128 en ook het middelste stuk van de 139 over de Douglas pass zijn erg mooie wegen.

Als je dat niet ver genoeg vind zou je zeker ook door kunnen rijden naar Flaming Gorge, dat is ook een erg mooi gebied om met de camper een nachtje te blijven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer