Ik was in mei 2012 in Yosemite, toen de watervallen dus volop aanwezig waren en vond dat één van de mooiste dingen van het park (al kwam dat misschien doordat ik nog nooit eerder een "grote" waterval had gezien).diane1347 schreef:En heeft iemand ervaring met het feit of Yosemite minder mooi is in september qua watervallen. Het wordt daar dan steeds droger??

Dan nog een paar dingen over je route:
Waarom rijdt je op dag 3 gewoon al niet door naar de Grand Canyon? Tusayan is nog "maar" +/- 70 km verder. Dan kan je 's avonds al een zonsondergang, of de volgende ochtend een zonsopgang meepakken.3 Palm Springs-Williams
4 Williams- Grand Canyon
Ik zie dat Paul de suggestie gaf om in één dag van Page naar Moab te rijden, maar dit geeft je nu relatief veel tijd in Page en weinig tijd in Moab. Wat willen jullie zien/doen in Page?5 GC-Page
6 Page
7 Page-Moab
8 Moab
9 Moab-Torrey
Je zou ook op dag 5 vroeg kunnen vertrekken vanuit de GC via de Desert View (helemaal als je de zonsopgang meepakt, dan ben je toch al wakker). Dat geeft je ongeveer een halve dag in Page, je kan dan al de Glen Canyon Dam, Horseshoe Bend en Lake Powell bekijken. Je kan dan op dag 6 in de ochtend de Antelope Canyon, daarna doorrijden naar Monument Valley, de 17-mile drive doen, zonsondergang/opgang meepakken en doorrijden naar Moab op dag 7. Je kan dan diezelfde dag in Moab nog naar bijv. Arches NP en dan op dag 8 Canyonlands NP / Dead Horse Point SP.