Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis lisawestcoast: information overload reis westkust!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
lisawestcoast
Amerika-ontdekker

Re: Reis lisawestcoast: information overload reis westkust!

Bericht door lisawestcoast »

Met in functie van bedoel ik dat we vooral de grand canyon willen zien en op onze weg passeren we nu eenmaal las vegas. Kunnen we dan ook niet echt laten liggen hé?
Phoenix zou inderdaad logischer zijn naar afstand toe maar dat lijkt mij niet echt een leuke afsluiter? En in de grand canyon wilken we ook niet luieren.... of heb ik een verkeerd beeld van phoenix?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik bedoel niet dat je Las Vegas links moet laten liggen maar tussen Death Valley en de GC kom je er toch al langs, dus dan is het handiger om dan meteen LV te bezoeken. Phoenix is in dit geval puur om terug te vliegen, niet om te bezoeken. Wat je ook kunt doen is in Phoenix beginnen en in LA eindigen, dan kun je toch leuk relaxen op het laatst.

Marianne
lisawestcoast
Amerika-ontdekker

Bericht door lisawestcoast »

In la willen we best veel bezoeken en een dag universal studios inplannen dus er zal weinig rust zijn.
Ik denk toch dat ik het laatste stuk zo hou.
Waar ik vooral over twijfel zijn de twee dagen yosemite... msschien zijn er indd parken die in april aangenamer zijn...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer