Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Inge85 : LA-LA, vragen over route, vlucht, reizen met baby
Re: Tips zijn welkom!
Bedankt voor de snelle reacties!
Ik heb inderdaad ook zitten denken aan een eerste overnachting in Santa Barbara. Bedankt ook voor de info omtrent LA. Wellicht dat we kunnen overwegen om voor de laatste dag nog een auto te huren maar of dat de moeite waard is voor die paar uurtjes is vraag ik me af..
We kunnen de camper om 9.00 uur ophalen.
Ik heb inderdaad ook zitten denken aan een eerste overnachting in Santa Barbara. Bedankt ook voor de info omtrent LA. Wellicht dat we kunnen overwegen om voor de laatste dag nog een auto te huren maar of dat de moeite waard is voor die paar uurtjes is vraag ik me af..
We kunnen de camper om 9.00 uur ophalen.
Re: Tips zijn welkom!
Ik zit te kijken hoe de planning eruit ziet als we in Santa Barbara en San Simeon overnachten. Is het van San Simeon niet goed te doen om direct door te rijden naar SF? Of hebben we dan niet voldoende tijd om te genieten van al het moois onderweg?
Re: Reis Inge85 : LA-LA, vragen over route, vlucht, reizen met baby
Het hangt er maar net vanaf wat je allemaal wilt zien en doen natuurlijk. Meestal wordt hier op het forum inderdaad aangeraden tot aan Monterey te rijden en vanaf daar naar SF.
Voor een overzicht van de bezienswaardigheden aan kustweg kun je dit overzicht eens doornemen.
Het is een goede vijf uur rijden naar SF vanuit San Simeon, en das zonder ergens te stoppen om iets te zien en doen. Persoonlijk zou ik dit zonde vinden van dit prachtige stuk kustweg. Maar; al met al zou het wel kunnen, je zult alleen nergens wat langer kunnen blijven.
Voor een overzicht van de bezienswaardigheden aan kustweg kun je dit overzicht eens doornemen.
Het is een goede vijf uur rijden naar SF vanuit San Simeon, en das zonder ergens te stoppen om iets te zien en doen. Persoonlijk zou ik dit zonde vinden van dit prachtige stuk kustweg. Maar; al met al zou het wel kunnen, je zult alleen nergens wat langer kunnen blijven.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Big Sur is ook mooi, wij hebben eens gekampeerd bij Pfeiffer Big Sur SP, erg mooi!
Marianne
Marianne
Pfeiffer Big Sur SP ziet er geweldig uit! Daar houden wij wel van; dat soort plekjes 
Als er nog meer accommodatie (camping) tips zijn dan hoor ik het graag! Is Mather de beste optie voor GC?

Als er nog meer accommodatie (camping) tips zijn dan hoor ik het graag! Is Mather de beste optie voor GC?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1719 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 21 Reacties