Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Mensjac: reis naar Moab
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Reis Mensjac: reis naar Moab
Ik zou iets doen zoals in het voorstel van Marianne. Eventueel zou je ook in Phoenix kunnen beginnen. Ik zou dat af laten hangen van de vliegtickets; prijs en vluchturen.
Het is mijn ervaring dat vliegtickets naar Salt Lake City vaak enkele honderden euro's duurder zijn dan naar Las Vegas of Phoenix.
Onderstaand schema lijkt veel op de route van Marianne. Je kunt natuurlijk nog op enkele plaatsen een overnachting toevoegen.
1 Vlucht naar - Phoenix
2 Phoenix - Grand Canyon
3 Grand Canyon - Page
4 Page - Monument Valley
5 Monument Valley - Mesa Verde
6 Mesa Verde - Moab
7 Moab - Moab
8 Moab - Moab
9 Moab - Capitol Reef
10 Capitol Reef - Bryce
11 Bryce - Zion
12 Zion - Zion
13 Zion - Las Vegas
14 Las Vegas - Amsterdam
15 Amsterdam -
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Het is mijn ervaring dat vliegtickets naar Salt Lake City vaak enkele honderden euro's duurder zijn dan naar Las Vegas of Phoenix.
Onderstaand schema lijkt veel op de route van Marianne. Je kunt natuurlijk nog op enkele plaatsen een overnachting toevoegen.
1 Vlucht naar - Phoenix
2 Phoenix - Grand Canyon
3 Grand Canyon - Page
4 Page - Monument Valley
5 Monument Valley - Mesa Verde
6 Mesa Verde - Moab
7 Moab - Moab
8 Moab - Moab
9 Moab - Capitol Reef
10 Capitol Reef - Bryce
11 Bryce - Zion
12 Zion - Zion
13 Zion - Las Vegas
14 Las Vegas - Amsterdam
15 Amsterdam -
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht