Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis stephanie0905: vakantie 2014 september
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis stephanie0905: vakantie 2014 september
Misschien kun je nog reageren op mijn laatste post? Heb je daar nog iets mee gedaan? Hoeveel nachten hebben jullie nu in Yosemite? In je route van 25 juli is een overnachting in het park niet mogelijk, je kunt dan het beste in Lee vining of Mammoth Lakes overnachten. Er is vrijwel geen tijd voor Yosemite als je dan de volgende dag naar SF rijdt. Ik ben nog steeds benieuwd naar het waarom van jullie keuzes; wat willen jullie bij de Grand Canyon doen, en wat in Yosemite?
Als we dat weten kunnen we beter adviseren.
Marianne
Als we dat weten kunnen we beter adviseren.
Marianne
- wbtje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 24
Hoi Marianne we kunnen helaas niet alles zien. We zijn nog precies aan het kijken wat we waar willen zien. Volgens mij staat het advies mbt een hotel los van het feit of we twee of drie nachten ergens zijn? Op Yosemite park verblijven wordt het inderdaad niet. Het word een plek eromheen.
Verder had ik nog een vraag of jullie met tom tom werken of met een kaart? Ik lees verschillende verhalen over de reis met google maps uitstippelen en daarna op de ipad inlezen??? bekent mee?
Verder had ik nog een vraag of jullie met tom tom werken of met een kaart? Ik lees verschillende verhalen over de reis met google maps uitstippelen en daarna op de ipad inlezen??? bekent mee?
USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor een groot park als Yosemite maakt het wel uit of je er een of twee nachten wilt blijven, en hoe de route is. Met 1 nacht zou ik zeker in het park overnachten, met twee nachten heb je iets meer tijd en zou je ook buiten het park iets kunnen zoeken.
Nog los daarvan vind ik het wel zo beleefd om ook antwoord te geven op onze vragen, dat doen wij andersom toch ook? Ik stel over het algemeen alleen maar relevante vragen.
Ik ben dan ook nog steeds benieuwd naar de antwoorden op deze vragen:
Buiten de steden is alles heel gemakkelijk te vinden, maar ook de weg vinden in de steden is niet moeilijk.
Marianne
Nog los daarvan vind ik het wel zo beleefd om ook antwoord te geven op onze vragen, dat doen wij andersom toch ook? Ik stel over het algemeen alleen maar relevante vragen.
Ik ben dan ook nog steeds benieuwd naar de antwoorden op deze vragen:
Wij doen alles met een papieren kaart, dus met jouw laatste vraag kan ik je niet helpen. Op veel papieren kaarten kun je zien wat scenic routes zijn, dat kan met googlemaps niet.Je zou een nacht Grand Canyon minder kunnen doen en die dag gebruiken om de afstand van Las Vegas naar Yosemite in tweeën te delen want dat is echt veel te ver voor 1 dag. Of hebben jullie speciale plannen voor de Grand Canyon?
En je zou van de GC naar Zion kunnen rijden en dan naar Las Vegas. Dan heb je een overnachting minder in Las vegas maar wel net zoveel tijd daar als wanneer je vanuit Las Vegas naar Zion op en neer rijdt. En je hebt een mooiere route.
Buiten de steden is alles heel gemakkelijk te vinden, maar ook de weg vinden in de steden is niet moeilijk.
Marianne
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Beste Marianne,
Daar heb je gelijk in, het is alleen veel uitzoek werk en je wordt overweldigd met informatie. Soms doe je direct wat met de adviezen en vergeet je hierdoor een reactie te plaatsen.
Op je de vragen
'Je zou een nacht Grand Canyon minder kunnen doen en die dag gebruiken om de afstand van Las Vegas naar Yosemite in tweeën te delen want dat is echt veel te ver voor 1 dag. Of hebben jullie speciale plannen voor de Grand Canyon?
En je zou van de GC naar Zion kunnen rijden en dan naar Las Vegas. Dan heb je een overnachting minder in Las vegas maar wel net zoveel tijd daar als wanneer je vanuit Las Vegas naar Zion op en neer rijdt. En je hebt een mooiere route.'
wij gaan inderdaad een nacht minder canyon doen. We willen nu vanaf las vegas door de Death Valley (hier wat plekken bezichten zoals Dante view) en overnachten bij bijvoorbeeld Bishop.
Vanuit hier vroeg doorgaan naar yosemite waar wij dan de hele dag voor hebben. Wij slapen in die omgeving om de volgende ochtend door te gaan naar San Francisco.
Bedankt voor de informatie over de papieren kaart, deze gaan wij ook meenemen.
Groetjes stephanie
Daar heb je gelijk in, het is alleen veel uitzoek werk en je wordt overweldigd met informatie. Soms doe je direct wat met de adviezen en vergeet je hierdoor een reactie te plaatsen.
Op je de vragen
'Je zou een nacht Grand Canyon minder kunnen doen en die dag gebruiken om de afstand van Las Vegas naar Yosemite in tweeën te delen want dat is echt veel te ver voor 1 dag. Of hebben jullie speciale plannen voor de Grand Canyon?
En je zou van de GC naar Zion kunnen rijden en dan naar Las Vegas. Dan heb je een overnachting minder in Las vegas maar wel net zoveel tijd daar als wanneer je vanuit Las Vegas naar Zion op en neer rijdt. En je hebt een mooiere route.'
wij gaan inderdaad een nacht minder canyon doen. We willen nu vanaf las vegas door de Death Valley (hier wat plekken bezichten zoals Dante view) en overnachten bij bijvoorbeeld Bishop.
Vanuit hier vroeg doorgaan naar yosemite waar wij dan de hele dag voor hebben. Wij slapen in die omgeving om de volgende ochtend door te gaan naar San Francisco.
Bedankt voor de informatie over de papieren kaart, deze gaan wij ook meenemen.
Groetjes stephanie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1800 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-