Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis hallomaatje: Road trip West coast tips

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis hallomaatje: Road trip West coast tips

Bericht door Martin & Marianne »

hallomaatje schreef:We proberen veel overnachtingen te boeken via Airbnb. Deze zijn meestal een stuk goedkoper dan een gemiddeld hotel. Maar 50 euro is denk ik inderdaad krap. Aangezien we veel activiteiten willen inplannen zoals nationals parks etc..
Je zult lang niet overal met Airbnb terecht kunnen.
Wat voor activiteiten heb je dan in gedachten? Een national park is geen activiteit. :wink: Veel is daar gratis, maar als je helikoptervluchten gaat maken of boottochten, dan wordt het wel prijzig.

Marianne
hallomaatje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door hallomaatje »

Nee heb je gelijk in. In de grote steden proberen op airbnb iets te boeken. Als dit niet lukt gwn een motel of hotel. Onder activiteiten vind ik dingen vallen die geld kosten en een soort uitstapje zijn. Zoals: Alcatraz, National Parks, SIx flags, Universal studios enz.

We vliegen vanuit Miami naar Orlando omdat onze voucher het toelaat. Dit kan on wat tijd besteden aan de east coast. Aangezien de east coast puur gericht is op Miami voor paar dagen en Orlando (disney) voor een paar dagen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dit kan ons wat tijd besteden aan de east coast
Dit scheelt je een uur of 2 á 2.5 :lol: Maar het kan je wel kosten van een huurauto uitsparen natuurlijk.

Maar ik denk dat dat ook niet het belangrijkste is van je reis. Maar nu heb je dan 2 nachten Miami en 4 Orlando?
En bedenk je inderdaad dat je wrs alleen in de grote steden, al zie ik ook in bv Moab redelijk wat airbnb accommodaties. Ik weet alleen niet of ze 2 jongeren accepteren, dat is ook nog een vraag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer