Hi Marianne,Martin & Marianne schreef:Je had in dit topic al veel tips gekregen, ook voor campings. Kijk daar nog eens naar.
Er is in Yosemite Valley niets meer vrij op de dagen dat je er naar toe wilt. Er was wel gewaarschuwd voor volle campings, jammer dat je daar niets mee gedaan hebt.
Het beste alternatief in het park is Crane Flat.
Waarom Sonora? Op welke dag haal je de camper op?
En waarom twee nachten Pismo (zonder r) Beach? Ik zou die dag gebruiken als uitloop. Misschien een extra dag Grand Canyon. Of Yosemite.
Voor wandelingen in de parken kun je eens op mijn wandelsite kijken. En http://www.ontdek-amerika.nl is natuurlijk een geweldige site voor tips over de parken en andere bezienswaardigheden.
Marianne
Ik heb weinig camping tips gezien in dat forum eerlijk gezegd, maar ik zal er nog eens doorheen gaan. Camp grounds in Yosemite hebben we inderdaad helaas naast gegrepen. De dag dat reserveren mogelijk was, waren we niet in de gelegenheid dit te doen. Vervolgens was alles vol.. We hopen nu op een First-Come first Serve.
We halen de camper op zaterdagochtend op (09u). Dan richting Wal Mart om boodschappen ed te doen. Vanwege geen camp ground in Yosemite dacht ik dat Sonora een goede tussenstop zou zijn, zodat we eerder in Yosemite zijn.
Mocht je andere suggesties hebben hoor ik ze graag!
Groet,
Guido