Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Travelaar: route augustus Zuidwest-Amerika + Yellowstone

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Reis Travelaar: route augustus Zuidwest-Amerika + Yellowstone

Bericht door Marcopstal »

Bovenstaand advies voor de route met Yellowstone vind ik niet goed.

Je kan uiteraard al een klein eindje van SF wegrijden na aankomst, maar ik zou dit vooraf duidelijk plannen en niet gaan rijden en plots nog een hotel moeten zoeken. Met een aankomst om 17:00 zal je vermoedelijk rond 19:00 de weg op kunnen met de huurwagen. Je zou bvb een hotel kunnen nemen in de omgeving van Vallejo. Dan ben je een klein uurtje van de luchthaven weg. Op voorhand geboekt geeft je rust, ook als je wat vertraging zou oplopen. Veel verder zou ik niet proberen rijden.

Je maakt helemaal geen winst door naar Jackson te rijden ipv West Yellowstone als je uit de richting SF komt. Aan de andere kant als je eerst Yellowstone bezoekt en dan Grand Teton dan scheelt het vanuit Jackson wel een 70 km richting Utah.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Travelaar
Amerika-ontdekker

Re: Reis Travelaar: route augustus Zuidwest-Amerika + Yellowstone

Bericht door Travelaar »

Heel erg bedankt voor alle reacties! Kunnen we zeker wat mee.
We zullen keuzes moeten maken en wat laten vallen, zodat we bij het laatste stukje bij Yosemite en Sequoia wat meer ruimte hebben. Ik wil namelijk gewoon heel erg graag het Sequoiawoud zien :D Maar daarnaast ook om wat rust te hebben. We zijn jong en dan wil je wat, maar een boek lezen aan een meertje is ook wel echt iets wat bij vakantie hoort. 8)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer