Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Niemco: LA-LA 18 dagen

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Niemco: LA-LA 18 dagen

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt eens de zoekfunctie proberen op het forum, maar er zijn denk ik nauwelijks of geen ervaringen hier met Yosemite West.
Qua ligging zal het niet uitmaken neem ik aan?

En heb je voor de vallei al via de nieuwe site gekeken? Er kan altijd iets vrij komen, hoewel het wel in het Labor Day weekend is. Zou voor mij een reden zijn om wel te proberen iets in de vallei te vinden zodat je geen parkeerproblemen hebt.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik denk dat beide prima zijn als ik eerlijk ben. Alleen het stuk dat (in het engels) dat het 'minutes' van de vallei afligt klopt niet echt. Ja, officieel begint de vallei volgens mij als je rond Tunnel view bent, maar ga er vanuit dat het tussen de 35 en 45min rijden is naar daar waar je fatsoenlijk in de vallei kan parkeren. Maar nogmaals, de locatie Yosemite west is over het algemeen prima en de prijs valt me voor de locatie zeker niet tegen.
Niemco
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Niemco »

Hoi Marianne,

De ligging is inderdaad vrijwel gelijk. Het forum heeft geen resultaten op Yosemite West inderdaad.
Welke nieuwe site bedoel je? En doel je op parkeerproblemen in de valley zelf?
Ik merk dat de boekingen heel snel gaan dus ik voel behoorlijk wat tijdsdruk. Ik heb vorige week nog wel wat dingen gezien in de vallei, maar dat is allemaal weg en wat er voor de rest over is is gelijk een stuk duurder geworden dan waar ze eerst voor te boeken waren... Waarschijnlijk ook in verband met Labor Day.
Dus ik ben bang dat als we nu wachten tot er iets vrijkomt in de vallei, dat we uiteindelijk ergens terechtkomen óf een uur rijden van de valley óf in iets wat te duur is óf in een c-keuze studio.

Paul: we gaan inderdaad uit van 40 minuten rijden. Dank je voor je feedback! Zelf ook in Yosemite West verbleven? Kon het niet terugvinden in je reisverslagen. Zien er wel mooi uit trouwens!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Reserveringen gaan vanaf 1 maart via www.travelyosemite.com. Zie ook dit topic.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer