Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis hereweare: Tweede keer Zuid West met Yellowstone, 2017
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis hereweare: Tweede keer Zuid West met Yellowstone, 2017
De lamar valley is ook een attractie in Yellowstone en daar ligt het redelijk goed voor. Je zou evt. vanaf Cooke City ook nog een dagdeel voor de beartooth highway kunnen uittrekken.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Of een rondje Cooke City - Red Lodge - Bellfry - Cooke City met zowel de Beartooth Pass als de Chief Joseph Highway.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het noordoosten van Yellowstone is echt de moeite waard, zie ons 2015 verslag. Wij zijn toen ook in Cooke City geweest.
Voor Yosemite kun je volgens mij een jaar van te voren boeken. Of dat bij de nieuwe concessie houder ook zo is weet ik niet. Je kunt het natuurlijk gewoon even uitproberen.
Zie daarvoor www.travelyosemite.com.
Marianne
Voor Yosemite kun je volgens mij een jaar van te voren boeken. Of dat bij de nieuwe concessie houder ook zo is weet ik niet. Je kunt het natuurlijk gewoon even uitproberen.
Zie daarvoor www.travelyosemite.com.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Billings zou inderdaad ook een optie zijn zoals Ingrid14 aangeeft. Dit is een vrij grote plaats en ook de bekende verhuurmaatschappijen zijn hier gevestigd. Je rijdt dan al in het begin van de route al via de Beartooth Higway, Red Logde, Cooke City en Lamar Valley naar Yellowstone.
Wij hebben vorig jaar in Canyon Village overnacht. Dit ligt vrij centraal.
Wij hebben vorig jaar in Canyon Village overnacht. Dit ligt vrij centraal.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er blij mee want ik kom steeds een stukje verder!
Hoogstwaarschijnlijk boeken we nu net buiten Yellowstone wat nachten, we denken aan Cooke City en West Yellowstone. Alleen Old Faithfull, the snow lodge, willen we voor 1 nacht boeken. Dit kan op 1 mei maar dan weten we nog niet precies waar we vandaan komen. Mijn vraag is nu of we twee verschillende data kunnen boeken bij Old Faithfull zodat we ons niet te vast zetten wat de route betreft. Dan kunnen we altijd 1 datum afzeggen. Weet iemand of dat mogelijk is?
Bedankt maar weer!
Hoogstwaarschijnlijk boeken we nu net buiten Yellowstone wat nachten, we denken aan Cooke City en West Yellowstone. Alleen Old Faithfull, the snow lodge, willen we voor 1 nacht boeken. Dit kan op 1 mei maar dan weten we nog niet precies waar we vandaan komen. Mijn vraag is nu of we twee verschillende data kunnen boeken bij Old Faithfull zodat we ons niet te vast zetten wat de route betreft. Dan kunnen we altijd 1 datum afzeggen. Weet iemand of dat mogelijk is?
Bedankt maar weer!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat kun je toch op de site wel vinden? Even zoeken naar cancellation policies of zo.
Je betaalt altijd de eerste nacht aan maar dat krijg je terug bij annulering. Je moet alleen niet heel kort van te voren annuleren.
Zie http://www.yellowstonenationalparklodges.com voor alle informatie.
Marianne
Je betaalt altijd de eerste nacht aan maar dat krijg je terug bij annulering. Je moet alleen niet heel kort van te voren annuleren.
Zie http://www.yellowstonenationalparklodges.com voor alle informatie.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Bedankt. Ik ga proberen twee nachten te reserveren bij Old Faithfull in Yellowstone. Ik kan as zondag het proberen! Het is inderdaad mogelijk om zonder kosten ( op tijd) te annuleren. Ik kan, als ik een kamer krijg, later nog 1nacht annuleren.
Nu kwam ik bij het zoeken naar een lodge in Yosemite op een site van Naionalparcsreservation. Hier kan ik al een voorreservering maken voor een lodge inYosemite terwijl dat op de site van Yosemite nog niet kan. Wel wordt er steeds gesproeken over 10% non refundable fee. Ik vraag mij al of ik deze 10 % ook kwijt ben als blijkt dat ze toch geen lodge kunnen boeken, als alles al vol zit. We willen namelijk een familyroom in the Yosemite Valley lodge (prijzig maar ok) en deze zijn er maar weinig. Aan de andere kant is het waarschijnlijk onze enige kans om de kamer te krijgen want ik heb het idee dat de organisatie achter deze site zo heel veel kamers " wegkaapt" van de boekers die wachten tot de datum waarop de kamers vrij worden gegeven.
Weet iemand hier meer over en heeft ervaring hiermee? Ik hoor het graag!
Groet,
Els
Bedankt. Ik ga proberen twee nachten te reserveren bij Old Faithfull in Yellowstone. Ik kan as zondag het proberen! Het is inderdaad mogelijk om zonder kosten ( op tijd) te annuleren. Ik kan, als ik een kamer krijg, later nog 1nacht annuleren.
Nu kwam ik bij het zoeken naar een lodge in Yosemite op een site van Naionalparcsreservation. Hier kan ik al een voorreservering maken voor een lodge inYosemite terwijl dat op de site van Yosemite nog niet kan. Wel wordt er steeds gesproeken over 10% non refundable fee. Ik vraag mij al of ik deze 10 % ook kwijt ben als blijkt dat ze toch geen lodge kunnen boeken, als alles al vol zit. We willen namelijk een familyroom in the Yosemite Valley lodge (prijzig maar ok) en deze zijn er maar weinig. Aan de andere kant is het waarschijnlijk onze enige kans om de kamer te krijgen want ik heb het idee dat de organisatie achter deze site zo heel veel kamers " wegkaapt" van de boekers die wachten tot de datum waarop de kamers vrij worden gegeven.
Weet iemand hier meer over en heeft ervaring hiermee? Ik hoor het graag!
Groet,
Els
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Door omstandigheden heb ik erg laat kunnen beslissen voor onze reis van 2013.
In februari geprobeerd om nog iets bij Yosemite Valley Lodge te reserveren maar alles zat vol.
Wij hadden wel geen family room nodig. Ik ben dan bij het reisbureau langsgegaan (waar mijn ouders altijd bij boeken). Via hen was het geen probleem om nog een kamer vast te krijgen. Het was een ietsje duurder dan als we zelf hadden kunnen boeken.
Zo'n reisbureau kan bij verschillende operatoren checken als die nog kamers vrij hebben.
Ik heb net even op de site van Nationalparkreservations gekeken, de aangeboden kamers lijken mij duurder te zijn dan via de site van vb Yosemite zelf.
Groetjes,
Ingrid
In februari geprobeerd om nog iets bij Yosemite Valley Lodge te reserveren maar alles zat vol.
Wij hadden wel geen family room nodig. Ik ben dan bij het reisbureau langsgegaan (waar mijn ouders altijd bij boeken). Via hen was het geen probleem om nog een kamer vast te krijgen. Het was een ietsje duurder dan als we zelf hadden kunnen boeken.
Zo'n reisbureau kan bij verschillende operatoren checken als die nog kamers vrij hebben.
Ik heb net even op de site van Nationalparkreservations gekeken, de aangeboden kamers lijken mij duurder te zijn dan via de site van vb Yosemite zelf.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt Ingrid, ik houd Yosemite in de gaten en anders probeer ik inderdaad maar andere mogelijkheden. Boeken via de site van nationalparcreservations vertrouw ik toch niet helemaal ivm die non refundable fee van 10%.
Inmiddels heb ik Yelowstone geboekt. Omdat we twee kamers nodig hadden was het even stressen.
Uiteindelijk hebben we een snow lodge frontier cabin geboekt en een luxere west wing lodge ook in de snw lodge.
Eerst had ik de goedkopere kamer en bij de tweede boeking was deze niet meer op de datumdie ik wilde. Ik heb geboekt op 26 en 27 juli.
Nu Yosemite nog maar daar zal ik nog even op moeten wachten. Deze zijn binnen!
Inmiddels heb ik Yelowstone geboekt. Omdat we twee kamers nodig hadden was het even stressen.
Uiteindelijk hebben we een snow lodge frontier cabin geboekt en een luxere west wing lodge ook in de snw lodge.
Eerst had ik de goedkopere kamer en bij de tweede boeking was deze niet meer op de datumdie ik wilde. Ik heb geboekt op 26 en 27 juli.
Nu Yosemite nog maar daar zal ik nog even op moeten wachten. Deze zijn binnen!
-
- Amerika-ontdekker
Route Yellowstone- Los Angeles zomer 2017
Nu mijn zomervakantie er weer op zit, heb ik zin om me helemaal bezig te gaan houden met de planning van volgende jaar. Ik ben een aantal maanden geleden al bezig geweest met de voorbereidingen en ik heb ook al eens een planning geplaatst. Nu de planning wat duidelijker is geworden wil ik graag deze opnieuw delen met jullie. Voor de duidelijkheid plaats ik dus een nieuw berichtje en als dat niet akkoord is dan mag deze worden verplaatst.
Ik heb inmiddels ook al hotels geboekt in Yellowstone en Yosemite.
De planning zoals ik die nu in mijn hoofd heb:
24-07 Aankomst Salt Lake City of Jackson Hole
25-07 Grand Teton
26-07 Yellowstone, Old Faithfull Snow Lodge
27-07 Yellowstone, Old Faithfull Snow Lodge
28-07 Yellowstone, Roosevelt
29-07 Yellowstone, Roosevelt
30-07 Overnachting richting Las Vegas
31-07 Overnachting richting Las Vegas
01-08 Las Vegas
02-08 Las Vegas
03-08 Las Vegas
04-08 Death Valley, (ws Furnace Creek resort)
05-08 Mammoth Lakes?
06-08 Mammoth Lakes?
07-08 Yosemite (geboekt)
08-08 Yosemite (geboekt)
09-08 Overnachting richting San Francisco
10-08 San Francisco
11-08 San Francisco
12-08 Monterey
13-08 Morro Bay
14-08 Santa Barbara
15-08 Santa Barbara
16-08 Los Angeles
17-08 Naar huis
We zijn met 5 mensen en dus zijn de vliegtarieven belangrijk. Dit zal ook bepalen wanneer we precies gaan vliegen, we zijn gelukkig wel een beetje flexibel in de dagen van heen- en terugvlucht. Zoals het nu lijkt is het het voordeligst om op Salt Lake City te vliegen.
Van de 4 dagen in Yellowstone kan ik altijd een nacht schrappen.
Graag hoor ik wat jullie van deze planning vinden.
note mod: topics samengevoegd. Het is niet nodig om een nieuw reistopic te openen. Zo voorkom je dubbele vragen en antwoorden.
Ik heb inmiddels ook al hotels geboekt in Yellowstone en Yosemite.
De planning zoals ik die nu in mijn hoofd heb:
24-07 Aankomst Salt Lake City of Jackson Hole
25-07 Grand Teton
30-07 Overnachting richting Las Vegas
31-07 Overnachting richting Las Vegas
01-08 Las Vegas
02-08 Las Vegas
03-08 Las Vegas
04-08 Death Valley, (ws Furnace Creek resort)
05-08 Mammoth Lakes?
06-08 Mammoth Lakes?
07-08 Yosemite (geboekt)
08-08 Yosemite (geboekt)
09-08 Overnachting richting San Francisco
10-08 San Francisco
11-08 San Francisco
12-08 Monterey
13-08 Morro Bay
14-08 Santa Barbara
15-08 Santa Barbara
16-08 Los Angeles
17-08 Naar huis
We zijn met 5 mensen en dus zijn de vliegtarieven belangrijk. Dit zal ook bepalen wanneer we precies gaan vliegen, we zijn gelukkig wel een beetje flexibel in de dagen van heen- en terugvlucht. Zoals het nu lijkt is het het voordeligst om op Salt Lake City te vliegen.
Van de 4 dagen in Yellowstone kan ik altijd een nacht schrappen.
Graag hoor ik wat jullie van deze planning vinden.
note mod: topics samengevoegd. Het is niet nodig om een nieuw reistopic te openen. Zo voorkom je dubbele vragen en antwoorden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie route! Roosevelt ligt wat onhandig als je daarvandaan naar Las Vegas rijdt. Rij je dan ook weer door Grand Teton? Of via Idaho? Ik mis nu Bryce en Zion. wil je daar geen tijd meer voor uitrekken?
Op zich is 1 nacht bij Mammoth Lakes ook voldoende, of heb je speciale plannen daar? Twee nachten Santa Barbara vind ik ook veel; ik zou zelf eerder voor Capitol Reef, of Bryce of Zion kiezen.
Mocht je een dag later vliegen dan je nu hebt gepland dan zou ik niet een nacht minder Yellowstone doen, maar Grand Teton na Yellowstone bezoeken. Je hebt de tijd in Yellowstone wel nodig.
Marianne
Op zich is 1 nacht bij Mammoth Lakes ook voldoende, of heb je speciale plannen daar? Twee nachten Santa Barbara vind ik ook veel; ik zou zelf eerder voor Capitol Reef, of Bryce of Zion kiezen.
Mocht je een dag later vliegen dan je nu hebt gepland dan zou ik niet een nacht minder Yellowstone doen, maar Grand Teton na Yellowstone bezoeken. Je hebt de tijd in Yellowstone wel nodig.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie Marianne.
Aan Capitol Reef heb ik helemaal niet gedacht maar als ik er zo over lees dan lijkt het me een mooi park en het bekijken waard. Ik zit eraan te denken om de laatste overnachting in de Roosevelt Lodge te laten vervallen en te vervangen door een overnachting ten zuiden van Yellowstone. Dan heb ik wel de dag nog in Yellowstone maar de volgende dag hoeven we het park niet meer door. Er is dan ook meer tijd voor Grand Teton en Capitol Reef.
De twee nachten in Mammoth Lakes heb ik er staan omdat ik heb begrepen dat je beter niet in de weekenden in de Nationale Parken kunt zijn. Misschien verplaatsen we Las Vegas dan iets waardoor we wel op een vrijdag er zijn maar dan hebben we meer tijd voor de reis/ en het bezoeken van de parken tussen Yellowstone en Las Vegas. Mammoth Lakes wordt dan 1 nacht.
De stranddagen willen we wel graag houden maar welke plaatsen we wanneer gaan bezoeken is niet het allerbelangrijkst, als we maar even lekker van het strand kunnen genieten.
Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik er grip op begin te krijgen
Aan Capitol Reef heb ik helemaal niet gedacht maar als ik er zo over lees dan lijkt het me een mooi park en het bekijken waard. Ik zit eraan te denken om de laatste overnachting in de Roosevelt Lodge te laten vervallen en te vervangen door een overnachting ten zuiden van Yellowstone. Dan heb ik wel de dag nog in Yellowstone maar de volgende dag hoeven we het park niet meer door. Er is dan ook meer tijd voor Grand Teton en Capitol Reef.
De twee nachten in Mammoth Lakes heb ik er staan omdat ik heb begrepen dat je beter niet in de weekenden in de Nationale Parken kunt zijn. Misschien verplaatsen we Las Vegas dan iets waardoor we wel op een vrijdag er zijn maar dan hebben we meer tijd voor de reis/ en het bezoeken van de parken tussen Yellowstone en Las Vegas. Mammoth Lakes wordt dan 1 nacht.
De stranddagen willen we wel graag houden maar welke plaatsen we wanneer gaan bezoeken is niet het allerbelangrijkst, als we maar even lekker van het strand kunnen genieten.
Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik er grip op begin te krijgen

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik snap dat niet. Dan ga je op een plek zitten waar relatief weinig te beleven valt, om maar niet in een weekend in een park te zitten? Als dat toevallig zo uitkomt zou ik jammer, maar helaas, denken en toch op de 'place to be' willen zijn hoor. Niet dat je geen 2 nachten ML kan doen, maar voor een eerste keer zou ik dat niet doen.De twee nachten in Mammoth Lakes heb ik er staan omdat ik heb begrepen dat je beter niet in de weekenden in de Nationale Parken kunt zijn.
Zelfde met Vegas wel of niet op een vrijdag/zaterdag vanwege duurdere hotelprijzen. Als het te omzeilen valt prima, maar als je er dan toevallig zit dan is het maar zo denk ik dan.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis hereweare: Tweede keer Zuid ik denk West met Yellowstone, 2017
Ik denk dat het in de zomervakantie niet veel uitmaakt of je in het weekend in Yosemite bent. Als je die eerste dag helemaal gebruikt vorm de Tioga Road heb je in elk geval nog geen last van drukte in de vallei. Je kunt dan die tweede dag Mammoth Lakes veranderen in een extra dag Yosemite Village. Of je kijkt naar een overnachting bij White Wolf.
Maar ergens anders op de route die dag gebruiken kan ook. En 2 nachten ML kan ook. Zie voor mogelijkheden daar ons 2015-verslag.
Marianne
Maar ergens anders op de route die dag gebruiken kan ook. En 2 nachten ML kan ook. Zie voor mogelijkheden daar ons 2015-verslag.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Inmiddels de vliegtickets geboekt en we vliegen op Jacksonhole! Fijn dat we dichtbij Yellowstone kunnen beginnen.
Inmiddels ook wat hotels geboekt en de reis ziet er nu als volgt uit:
24-07 Aankomst Jackson Hole en overnachting in Jackson Hole
25-07 Jackson Hole
30-07 Overnachting richting Bryce Canyon
31-07 Bryce Canyon
01-08 Bryce Canyon
02-08 Las Vegas
03-08 Las Vegas
04-08 Las Vegas
05-08 Death Valley
06-08 Mammoth Lakes
07-08 Yosemite
08-08 Yosemite
09-08 Seqoia National Park??
10-08 San Francisco (Fishermans Wharf)
11-08 San Francisco (Fishermans Wharf)
12-08 San Francisco (Sillicon Valley)
13-08 Monterey
14-08 Morro Bay
15-08 Los Angeles
16-08 Los Angeles
17-08 Los Angeles
18-08 LAX-AMS
Ik heb nog een paar vragen. We zitten eraan te denken de tweede overnachting in de Roosevelt Lodge te verplaatsen naar een overnachting zuidelijk van Yellowstone (een plaatsje in Grand Teton). Hierna dan nog 1 overnachting richting Bryce Canyon. We zitten te denken aan Salt Lake City (even weer wat winkels na alle natuur). Is dit handig?
De tweede vraag is of het handig is om na Yosemite een overnachting te plannen bij het Seqoia National Park/Kings Canyon. Het is dan een hele omweg richting San Francisco maar is het de moeite waard?
Alvast bedankt voor het meedenken!! Gr. Els
Inmiddels ook wat hotels geboekt en de reis ziet er nu als volgt uit:
25-07 Jackson Hole
30-07 Overnachting richting Bryce Canyon
31-07 Bryce Canyon
01-08 Bryce Canyon
02-08 Las Vegas
03-08 Las Vegas
04-08 Las Vegas
05-08 Death Valley
06-08 Mammoth Lakes
07-08 Yosemite
08-08 Yosemite
09-08 Seqoia National Park??
10-08 San Francisco (Fishermans Wharf)
13-08 Monterey
14-08 Morro Bay
15-08 Los Angeles
16-08 Los Angeles
17-08 Los Angeles
18-08 LAX-AMS
Ik heb nog een paar vragen. We zitten eraan te denken de tweede overnachting in de Roosevelt Lodge te verplaatsen naar een overnachting zuidelijk van Yellowstone (een plaatsje in Grand Teton). Hierna dan nog 1 overnachting richting Bryce Canyon. We zitten te denken aan Salt Lake City (even weer wat winkels na alle natuur). Is dit handig?
De tweede vraag is of het handig is om na Yosemite een overnachting te plannen bij het Seqoia National Park/Kings Canyon. Het is dan een hele omweg richting San Francisco maar is het de moeite waard?
Alvast bedankt voor het meedenken!! Gr. Els
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor 1 nacht zou ik niet naar Sequoia gaan. Kings Canyon is nog wel een mogelijkheid, maar je kunt ook in Yosemite naar de Mariposa Grove als het je alleen om de sequoiabomen gaat.
Wat Roosevelt betreft: je zou ook die eerste nacht Grand Teton/Jackson kunnen laten vallen en die nacht in bijvoorbeeld Grant Village of Lake iets zoeken. Dan de laatste nacht Roosevelt vervangen door Jackson. Ik zou niet een nacht minder Yellowstone doen.
Schrijf het eens uit in de van/naar vorm, dan zie je veel duidelijker waar je een volle dag hebt en wat een reisdag is.
Voor een mogelijke route tussen Jackson en Bryce kun je eens ons 2015-verslag bekijken,
Marianne
Wat Roosevelt betreft: je zou ook die eerste nacht Grand Teton/Jackson kunnen laten vallen en die nacht in bijvoorbeeld Grant Village of Lake iets zoeken. Dan de laatste nacht Roosevelt vervangen door Jackson. Ik zou niet een nacht minder Yellowstone doen.
Schrijf het eens uit in de van/naar vorm, dan zie je veel duidelijker waar je een volle dag hebt en wat een reisdag is.
Voor een mogelijke route tussen Jackson en Bryce kun je eens ons 2015-verslag bekijken,
Marianne
Sequoia NP is zeker de moeite waard, maar 1 nachtje is wel karig. Als je heel vroeg uit Yosemite vertrekt kun je wel rond 10 uur in het park zijn. Dan heb je op zich wel tijd om enkele highlights van Sequoia te bekijken. Met een overnachting in bv Grant Grove kun je dan nog een dagdeel van de volgende dag gebruiken om een stukje Kings Canyon te bezoeken met daarna een late aankomst in SF.
Niet ideaal, erg druk, maar: het zou wel kunnen.
Niet ideaal, erg druk, maar: het zou wel kunnen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Na een uitgebreid bezoek aan Yellowstone gaat de route snelheid krijgen, hoeveel dagen kun je toevoegen om de rust er weer wat in te krijgen.
Denk aan drop off kosten voor de auto.
Denk aan drop off kosten voor de auto.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reacties! We hebben besloten het Seqoia National Park maar niet te bezoeken en te gaan kijken in Mariposa Grove. Inmiddels een hotel in Turlock geboekt als overnachting tussen Yosemite en San Francisco. Dit is ook nog beter betaalbaar.
Ik heb zelf niet het idee dat het een gehaaste reis is vanaf Yellowstone. Ik heb de afstanden er in km maar even bij gezet. Er zitten grotere rijafstanden tussen maar ze moeten te doen zijn, we overnachten ook meerdere keren op eenzelfde plek.
Ik heb het verslag van Marianne gelezen en de route die jullie hebben afgelegd tussen Jackson Hole en Bryce lijkt me een hele mooie route. We denken alleen toch voor een grotere stad te gaan kiezen voor onze 15 jarige dochter, even wat winkelen na alle natuur.
Een minivan is inmiddels geboekt inclusief de oneway fee.
In mijn ogen moet de volgende route voor een hele mooie reis kunnen zorgen!
25-07 Jackson Hole
26-07 Jackson Hole - Yellowstone, Old Faithfull Snow Lodge (58 mile)
29-07 Yellowstone- Jackson Hole (93 km)
30-07 Jackson Hole - Salt Lake City (443 km)
31-07 Salt Lake City - Bryce Canyon (429km)
01-08 Bryce Canyon
02-08 Bryce Canyon - Las Vegas (416km)
03-08 Las Vegas
04-08 Las Vegas
05-08 Las Vegas - Death Valley (240km)
06-08 Death Valley - Mammoth Lakes (316km)
07-08 Mammoth Lakes - Yosemite (66km)
08-08 Yosemite
09-08 Yosemite - Turlock(138km)
10-08 Turlock - San Francisco (Fishermans Wharf) (170km)
13-08 San Francisco - Monterey (215km)
14-08 Monterey - Morro Bay (228km)
15-08 Morro Bay - Los Angeles (350km)
16-08 Los Angeles
17-08 Los Angeles
18-08 LAX-AMS
Nogmaals bedankt voor alle inbreng! Gr, Els
Ik heb zelf niet het idee dat het een gehaaste reis is vanaf Yellowstone. Ik heb de afstanden er in km maar even bij gezet. Er zitten grotere rijafstanden tussen maar ze moeten te doen zijn, we overnachten ook meerdere keren op eenzelfde plek.
Ik heb het verslag van Marianne gelezen en de route die jullie hebben afgelegd tussen Jackson Hole en Bryce lijkt me een hele mooie route. We denken alleen toch voor een grotere stad te gaan kiezen voor onze 15 jarige dochter, even wat winkelen na alle natuur.
Een minivan is inmiddels geboekt inclusief de oneway fee.
In mijn ogen moet de volgende route voor een hele mooie reis kunnen zorgen!
25-07 Jackson Hole
26-07 Jackson Hole - Yellowstone, Old Faithfull Snow Lodge (58 mile)
29-07 Yellowstone- Jackson Hole (93 km)
30-07 Jackson Hole - Salt Lake City (443 km)
31-07 Salt Lake City - Bryce Canyon (429km)
01-08 Bryce Canyon
02-08 Bryce Canyon - Las Vegas (416km)
03-08 Las Vegas
04-08 Las Vegas
05-08 Las Vegas - Death Valley (240km)
06-08 Death Valley - Mammoth Lakes (316km)
07-08 Mammoth Lakes - Yosemite (66km)
08-08 Yosemite
09-08 Yosemite - Turlock(138km)
10-08 Turlock - San Francisco (Fishermans Wharf) (170km)
13-08 San Francisco - Monterey (215km)
14-08 Monterey - Morro Bay (228km)
15-08 Morro Bay - Los Angeles (350km)
16-08 Los Angeles
17-08 Los Angeles
18-08 LAX-AMS
Nogmaals bedankt voor alle inbreng! Gr, Els
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Je mist Zion helemaal, bewust ?
Outlet mall opje route van SF naar Monterey in Gilroy op de kruising van de 152 en de 101.
Outlet mall opje route van SF naar Monterey in Gilroy op de kruising van de 152 en de 101.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en