Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Nellie: West Coast 20 dagen - juli 2017
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Nellie: West Coast 20 dagen - juli 2017
Twee nachten west en twee nachten kan ook; maar om vanuit de Tioga Pass Resort naar de vallei te gaan is wat onhandig. Ik zou me dan die volle dag daar beperken tot de Tioga Road en misschien Bodie en Mono Lake etc. Met 2 nachten EL Portal heb je een volle dag die je voor Glacier Point en de vallei kunt gebruiken. De volgende dag heb je dan ook nog een groot deel van de dag voor de vallei. Maar je kunt natuurlijk ook in Lee Vining of Mammoth Lakes kijken als je maar 1 nacht aan de oostkant wilt doen.
Ik heb ook het contactformulier ingevuld. Ben benieuwd.
Marianne
Ik heb ook het contactformulier ingevuld. Ben benieuwd.
Marianne
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Als je eenmaal in Lee Vining zit is het erg onhandig om terug naar Yosemite Valley te gaan.
Ik zou daar geen 2 nachten in Tioga pass resort boeken.
Als je Bodie gaat bezoeken kijk even naar mogelijkheden in Bridgeport.
Dan liever 2 nachten in El Portal.
Ik zou daar geen 2 nachten in Tioga pass resort boeken.
Als je Bodie gaat bezoeken kijk even naar mogelijkheden in Bridgeport.
Dan liever 2 nachten in El Portal.
Laatst gewijzigd door Hans B op 01 mar 2017, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een extra dag aan de oostkant is in het warme en drukke hoogseizoen helemaal niet verkeerd. Bij de Tioga Pass heb je schitterende wandelmogelijkheden.
Maar het geeft inderdaad wel minder tijd voor de westkant, maar met een middag en een bijna volle dag kun je daar toch ook al aardig wat doen.
Marianne
Maar het geeft inderdaad wel minder tijd voor de westkant, maar met een middag en een bijna volle dag kun je daar toch ook al aardig wat doen.
Marianne
Ik heb zonet even gebeld omdat ik toch graag wou weten of het nu werkelijk volzet was of technisch probleem: helaas is het helemaal volzet!
Ze zei wel dat ze nog heel veel annuleringen krijgen, dus dat ik dichter bij datum nog eens moest proberen.
Ik ga voorlopig 2 nachten in El Portal boeken en vervolgens een nacht Lee Vinning en nadien nog een dag Lone Pine. Zo hebben we denk ik ruim de tijd voor de oostkant, zowel in Yosemite zelf als voor de Mammoth Lakes ed.

Ik ga voorlopig 2 nachten in El Portal boeken en vervolgens een nacht Lee Vinning en nadien nog een dag Lone Pine. Zo hebben we denk ik ruim de tijd voor de oostkant, zowel in Yosemite zelf als voor de Mammoth Lakes ed.
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
El Portal is absoluut geen straf en is een prima uitvalsbasis voor Yosemite. Het is slechts een klein stuk buiten de parkgrens en veel dichter bij de valley als Oakhurst of Mariposa. Wij hebben daar 2x voor gekozen (2012 en 2014) en er geen spijt van gehad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1733 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 9 Reacties