Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Waypoint: reisschema SF rondje mei/ juni 2017.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Waypoint
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Waypoint: reisschema SF rondje mei/ juni 2017.

Bericht door Waypoint »

Marcopstal schreef:Ik zie Alcatraz met een ? staan. Heb je dit nog niet geboekt ? De kans dat alles vol zit stijgt steeds met de minuut !!!

Je kan niet zomaar kiezen voor de south of de north rim van de GC. Deze liggen vele uren rijden uit elkaar ! Als je naar GC Village gaat dan zit je aan de south rim.

De beste locatie voor LA vind ik nog steeds Venice/Santa Monica, dat is als je aan de kust wil zitten.
Alcatraz is geboekt. Ik snap dat je niet zomaar kunt kiezen voor S of N rim van de GC, alleen zijn we nog niet zover dat we een keuze hebben gemaakt.
PSVwally schreef:Sowieso is het altijd de vraag wat met een dagtrip LA precies je what to see wensen zijn? Ik zou lekker naar Venice rijden, auto neerzetten even rondkijken op de boardwalk, fiets huren en naar de Santa Monica pier fietsen. Even rondkijken en gaan lunchen in het winkelcentrum achter de pier. Dan terugfieteen, auto pakken en naar de walk of fame. Evt een startour doen. Dan naar Griffith observatory (later op de middag vaak helder en dus beter uitzicht dan vroeg op de dag) en dan richting Oxnard en daar overnachten... Daar kan je nog redelijke prijzen vinden. In Santa Barbara is het vaak duurder.

Dan de dag erna een stukje terug naar point Dana, dan Santa Barbara, Solvang en naar San Luis Obispo. Persoonlijk zou ik eerder doorrijden naar Pismo Beach of Morro Bay, maar je kan de dag erna alleen via de 101 naar Monterey omdat de 1 niet helemaal open is. Je zou dan de ochtend erna eerst naar San Simeon kunnen rijden om hearst castle ( van afstand) en het zeeolifanten strand te bekijken, daarna een stukje terug, de 101 naar Monterey.
EIgenlijk precies wat jij schetst, gewoon relax een beetje cruisen, fietsen en rondkijken. Ik heb je tips opgeslagen :D

ingrid14 schreef:
Waypoint schreef:

:shock: da's wel erg veel!
In 2013 ging mijn zoon surfen bij Santa Monica. In de voormiddag hadden we eerst een les voor hem geregeld. Dit kostte 120$ voor 2 u. (net gecheckt en kost nu nog hetzelfde volgens hun site.
http://www.zumasurfandswim.com/santa-mo ... ssons.html

Hij had de smaak goed te pakken dus in de namiddag hebben we zelf nog materiaal gehuurd. Dit kostte 30$ voor 3 u (board en wetsuit).
Op de grote parking bij Bicknell staan meerdere mensen met busjes die surfmateriaal verhuren en je ook nog tips geven.

Als je wilt surfen : tussen Santa Monica en Venice is altijd wel een zone waar gesurft mag worden (kan je checken bij de redders, de baywatchers dus)
Misschien heb je iets aan ons verslag van 2013, dag 10.

Groetjes,

Ingrid
THnx , dat is inderdaad een stuk beter betaalbaar :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer