Ben ook zeer benieuwd of er mensen zijn met ervaring san remo (wat angstig voor) en ervaringen onze cabin in springdale en de bb in Page (van deze 2 hoge verwachting)
Mijn laatste SF ervaring is dan wel van 2012, maar toen zou ik nooit gezegd hebben dat de locatie goed zou zijn. Puur qua plaats tov bezienswaardigheden wel, maar qua buurt absoluut niet. Als ik op de tripadvisor beoordelingen af ga, wat ik in mijn post deed, dan zou het prima moeten zijn. Maar bij ons werd bv in de hoponoffbus bij het binnenrijden van Tenderloin gemeldt om 'als blanke' zeker 's avonds niet zomaar in die wijk rond te lopen. Daarna heb ik hier zo nu en dan wel eens wat gelezen over mensen die vreemd aangekeken werden of een enkeling die nageroepen werd en volgens mij ook nog een lid hier welke achtervolgd werd. Mijn ervaring is dat het allemaal een beetje grauwer en rauwer was dan veel plekken in de rest van de stad en dat er ook veel meer troep in de stoepgoot lag, maar is die wijk eigenlijk (veel) verbetert de laatste jaren??Locatie is goed en je bent er waarschijnlijk alleen om te slapen