Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Chantal09: graag advies omtrent route San Francisco - Los Angeles.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Chantal09: graag advies omtrent route San Francisco - Los Angeles.

Bericht door Martin & Marianne »

Via deze link wordt het wel duidelijk denk ik: https://www.nps.gov/grca/planyourvisit/basicinfo.htm

Marianne
Chantal09
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Chantal09 »

Dankjewel Marianne! Ik ga er naar kijken. Ik dacht te hebben gelezen dat vanuit de richting die wij komen je juist bij de North Rim uit komt.
Zou jij mij nog kunnen adviseren waar ik de dag die ik bij LA schrap het beste kan benutten. Ik dacht misschien aan Page of Lone Pine?

Groetjes Chantal
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Misschien goed om alvast een kaart te kopen. Voor het deel van de GC is de Halwag 6 een mooie kaart. Voor googlemaps gebruik je voor de South Rim Grand Canyon Village. Voor de North Rim gebruik je Grand Canyon North Rim.
Je zult zien dat als je van Page naar Kingman rijdt de South Rim eigenlijk de enige keuze is. Wil je naar de North Rim dan moet je je route aanpassen.

Is je route nog zoals in je eerste bericht? Dan zou ik een extra dag Page doen.
Maar nog een dag Yosemite is met kinderen ook wel lekker.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer