Pleank schreef: ↑13 apr 2020, 18:11
JeffreyC schreef: ↑13 apr 2020, 17:53
Aangekomen in LAX stonden we in een mum van tijd al bij de Avis desk, klaar om onze SUV op te halen (had een Chev. Tahoe of gelijkwaardig gereserveerd en heb een (nieuwe) Chev. Suburban gekregen dus PRIMA, wat een machine..).
Toch even hierop inhaken.. HOE DAN?

Wij hebben op dezelfde 30 augustus 2019, de dag van het begin van het Labor Day weekend, zo'n 3 uur in de rij gestaan tussen 13:00u en 16:00u bij hetzelfde AVIS in 'the longest line they had ever seen' aldus het personeel daar.. Wat hebben wij verkeerd gedaan
Haha ik heb dit fout verwoord, mijn excuses. Ik bedoelde eigenlijk dat we op de luchthaven van LAX enorm snel buiten waren. Ik was enkel nog maar in NY geweest en dat was altijd een hel aan de douane, in LAX stonden wij enorm snel buiten aan de bus van Avis.
Ik vermoed dat we bij Avis inderdaad in dezelfde rij gestaan hebben.
Er was trouwens nog een ander 'huisje' van Avis (100m terug) voor de 'Preferred members'. Daar moest je amper aanschuiven.
Toen wij ook na 3u aanschuiven aan de beurt waren zei die mevrouw "u moet bij Preferred zijn eigenlijk .... maar ik zal u wel helpen hoor"

ik wist helemaal niet dat we Preferred member zijn, en nadien heb ik dit nagekeken, stond ook nergens op de reservatie of in een mail.