Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Zwieber: rondreis juni SF-SF (22 dagen)
Re: Reis Zwieber: rondreis juni SF-SF (22 dagen)
Als het in geld bijna niets scheelt zou ik hem houden. Puur uit gemak. Dat je bij vertrek met auto , koffers etc richting autoverhuurbedrijf bij het vliegveld kunt. Geen gedoe met koffers in ov of een taxi. Parkeerkosten helaas dan wel. Maar ben je anders kwijt aan taxi ongeveer.
Voor de rest zou ik ov gebruiken en geen auto
(Voor ons scheelde het honderden euro’s ivm overgang hoogseizoen naar laagseizoen, dus was de keuze zonder auto snel gemaakt)
Voor de rest zou ik ov gebruiken en geen auto
(Voor ons scheelde het honderden euro’s ivm overgang hoogseizoen naar laagseizoen, dus was de keuze zonder auto snel gemaakt)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou de auto ook houden. Wel zo gemakkelijk. Heb je al een hotel? Bij de Motor Inns kun je gratis parkeren.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Klopt, juist nog geen hotel geboekt omdat we eerst een plan moeten hebben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2206 Weergaves
-
Laatste bericht door Klinki
-
- 3 Reacties