Enneh, de Boeing fabriek is erg leuk, ook voor niet luchtvaartfreaks

Misschien is (een deel van) onze route in 2018 een idee. Zie hiervoor ons reiverslag. Bij de afsluiting staat ook een plaatje van de route zoals wij die hebben gereden.
Dit betreft vooral het zuiden van Idaho. In 2018 hebben we mooie gebieden bezocht in Idaho, zoals de Sawtooth Mountains, Hells Canyon Recreation Area en de Lochsa River Scenic Byway. Ik denk dat deze staat vaak wordt onderschat omdat het nog niet is ontdekt bij het grote publiek.SuperFieke schreef: ↑03 okt 2019, 22:41Idaho vonden wij de meest saaie staat. Eindeloze banen doorheen lege en troosteloze landschappen.
De Going to the sun road kunnen we inderdaad niet met de camper,maar ik las dat er gratis shuttlebussen rijden in de zomer. Dus dat is ook prima.Felicitas schreef: ↑05 okt 2019, 10:21Zowel Glacier Park als Mount Rainier zijn prachtig. De Columbia River Gorge vonden wij minder spectaculair. Zelf zou ik voor Glacier Park gaan. Het is wel een heel druk bezocht park. Bijtijds reserveren en een goede planning zijn noodzakelijk. Met een camper heb je misschien extra tijd nodig omdat je niet via de Going-To-The-Sun Road het park kunt doorkruisen. Wij zijn nu twee keer in Glacier Park geweest. In 2013 en 2018. De tweede keer nog langer dan de eerste keer, omdat er fantastisch mooie trails zijn.
Hi Jill, helaas niet in Olympic geweest dus heb geen vergelijking, maar Glacier vond ik machtig mooi, voor mij het mooiste niet-red-rock park in de states. North Cascades had mij ook positief verrast.