Dit zou de uiteindelijke route zijn met alle data erbij . Kachina Lodge bij Grand Canyon is deze nacht al geboekt

. Dit zijn mijn opmerkingen:
1 Ik zit nog steeds te twijfelen qua vervoer in Memphis. Is het nodig om geld te besteden aan een huurauto? Ik heb gelezen dat parkeren in het centrum niet gemakkelijk is en als we een hotel in het centrum nemen kunnen we denk ik alles te voet te doen en hebben we enkel vervoer nodig van en naar de luchthaven en van en naar Graceland
2 Ipv Disney naar Kingman te rijden, rijden we nu langs Joshua Treen en Lake Havasu richting Sedona, in deze streek zijn we nog nooit geweest en we hadden nog wat dagen over. Is Las Havasu een goede plek om te overnachten? Tips welkom!
3 We doen dan ook een dagje Sedona omdat ik dat veel voorbij zie komen en dat een leuk stadje lijkt, kunnen we even wat bijkomen van Disney.
4 Extra dagje Page om wat meer tijd te hebben om te 'lanterfanten'.
5 Extra dag LV omdat daar vorige keer niets meer is van blijven hangen.
6 Omdat we over de Tioga Pass willen (hopelijk open) en daar onze tijd voor willen nemen. Willen we vlak daarvoor slapen, komende van Death Valley of Lone Pine (budget?). Hier was Lee Vining of Mammoth Lakes voorgesteld, uit dit gebied ken ik niet zoveel dus vanwaar de keuze?
7 Yosemite slagen we over omdat we dat, volgens onze mening, voldoende hebben gezien en liever met die dagen iets nieuws doen het hoeft ook geen echte wandelvakantie te worden.
8 Na Pismo Beach moeten we dichter naar LAX rijden tips voor iets leuk in die buurt?
9 Nu ga ik zelf nog opzoek naar leuke routes, tussenstops en hotels (heb ik al wel deels gedaan natuurlijk) maar al jullie tips zijn natuurlijk ook welkom!
DO 16/5 AMS - MEM
VR 17/5 MEMPHIS
ZA 18/5 MEMPHIS
ZO 19/5 MEMPHIS
MA 20/5 MEM - LAX - DISNEY
DI 21/5 DISNEY
WO 22/5 DISNEY
DO 23/5 DISNEY - LAKE HAVASU
VR 24/5 LAKE HAVASU - SEDONA
ZA 25/5 SEDONA
ZO 26/5 SEDONA - WILLIAMS - GC
MA 27/5 GC - MV