Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis PK@USA: tips en advies reisschema rondreis september 2023

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis PK@USA: tips en advies reisschema rondreis september 2023

Bericht door Martin & Marianne »

Ja, als je de PT wilt lopen moet je met de bus omhoog. Mijn idee was dat je die voor de zekerheid alvast kunt reserveren zolang je nog niet weet wat je gaat doen.

En je gaat niet lopend naar Glacier Point. Dat zou ik toch echt met de auto doen. :wink:

Marianne
Femkes_adventures
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis PK@USA: tips en advies reisschema rondreis september 2023

Bericht door Femkes_adventures »

PK@USA schreef:
30 mei 2023, 23:29
Wat ik me wel afvraag: is de enige reden om de route om te draaien om zodoende de kans te verkleinen dat de Tioga Pass dicht is op het moment dat wij daar zijn? Of zijn er ook nog andere redenen? En mocht de mogelijke sluiting van de Tioga Pass de enige reden zijn, hoe groot is de kans dat die 30 sept gesloten is en hoe zwaarwegend is het daarmee om de route om te draaien?
Een extra argument om de route om te draaien is dat als je van SF naar LA rijdt via Highway one, je de zee aan je rechter hand hebt en je in je uitzicht minder last hebt van het tegemoetkomend verkeer! Wij vonden het de moeite waard op die manier!
1997 - Jaar in gastgezin Indiana
2003 - Zuidwesten (CA, NE, AR, UT, CO)
2007 - Midden en zuidoosten (MI, IN, TE, FL, SC, NC, NY, Wash DC)
2011 - Zuidwesten (CA, NE, AR, CO, UT)
2015 - New York
2024 - Zuidwesten en Noordwesten + Indiana en Missouri
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer