Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Frikandel: San Francisco - Las Vegas.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Reis Frikandel: San Francisco - Las Vegas.
Bedankt voor alle reacties! We zijn er nog eens ingedoken en hebben het een en ander veranderd (we blijven toch ook in monument valley).
-
- Amerika-ontdekker
We gaan bijna, zin in!
maar eerst nog even de puntjes op de i zetten. Natuurlijk zijn we ook flexibel maar om toch even een beeld te krijgen: wanneer we 's ochtends om 9.00 de auto ophalen in San Francisco, zouden we het dan redden om die dag de Grizzly Giant Loop Trail (south entrence) te lopen en daarna nog door te gaan naar Curry village? Of is het dan al donker/andere problemen? (uiteraard weten we nog niet of we überhaupt nog puf hebben om te wandelen).
maar eerst nog even de puntjes op de i zetten. Natuurlijk zijn we ook flexibel maar om toch even een beeld te krijgen: wanneer we 's ochtends om 9.00 de auto ophalen in San Francisco, zouden we het dan redden om die dag de Grizzly Giant Loop Trail (south entrence) te lopen en daarna nog door te gaan naar Curry village? Of is het dan al donker/andere problemen? (uiteraard weten we nog niet of we überhaupt nog puf hebben om te wandelen).
Ik denk dat je dat wel haalt… wij zijn afgelopen oktober om ca 8 uur weggereden vanaf Fishermans Warf naar Mariposa Grove. Vervolgens hetzelfde rondje gelopen zoals jij wil, maar al vanaf de parking (Washburn Trail). De shuttlebussen reden niet namelijk ivm werkzaamheden. Vervolgens zijn we terug gereden naar Oakhurst, boodschappen gedaan en de bbq aangezet rond een uur of 19.00… uiteraard is de vallei ietsje verder rijden, maar je bent er zeker voor donker ! Waar pik je de auto op om 09.00 uur. AirPort of stadskantoor ? Dat scheelt wellicht nog iets….
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat moet lukken hoewel je ook nog rekening moet houden met tijd voor inkopen onderweg. Ik neem aan dat je een koelbox aanschaft. En vergeet niet om voldoende water in te slaan en ook iets als catorade. (Wij vinden het formaat van de catoradefles handig. We bewaren ze om ze later weer bij te vullen met water.)
In juni is het lang licht, dus je haalt het zeker wel voor het donker wordt.
In 2015 deden wij iets vergelijkbaars, wij reden toen van SF via de Glacier Point Road naar Curry Village. Zie hier. Ik had al naar dat verslag verwezen zie ik.
Marianne
In juni is het lang licht, dus je haalt het zeker wel voor het donker wordt.
In 2015 deden wij iets vergelijkbaars, wij reden toen van SF via de Glacier Point Road naar Curry Village. Zie hier. Ik had al naar dat verslag verwezen zie ik.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Oh heel fijn! Dat komt toch net wat beter uit in de planning. Bedankt!
ik heb je reisverslagen en website eerder ook bekeken Marianne! Heb alleen inmiddels zoveel bekeken dat ik het ook af en toe kwijt ben haha.
ik heb je reisverslagen en website eerder ook bekeken Marianne! Heb alleen inmiddels zoveel bekeken dat ik het ook af en toe kwijt ben haha.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2149 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties