Goede morgen,
net terug uit Japan, prachtig land met geweldige natuur en cultuur, een fantastische reis en ooit nog eens terug...maar daar is een ander forum voor

Inmiddels onze 2025 reisplanning opnieuw onder de loep genomen.
De bestaande planning is grotendeels ongewijzigd maar Japan is gunstiger uitgevallen dan verwacht dus we kunnen nog een paar dagen toevoegen aan zowel het begin als einde van de reis.
We hebben aan het begin Sequoia/King's Canyon toegevoegd en aan het eind wat langer de tijd in Grand Teton.
Dan kunnen we 'rustig' afsluiten
Ik heb voor SeKi veel gelezen over de Grant Grove cabins maar die zijn volgens mij niet meer beschikbaar voor onze periode.
De John Muir Lodge wel en ook al vind ik het echt flink aan de prijs toch maar geboekt vanwege de centrale ligging.
Buiten het park is via AirB&B of VRBO wel wat te vinden maar echt veel scheelt het niet en dan ook toch wel veel tijd kwijt met heen en weer rijden.
Voor Grand Teton moet ik me nog wat beter inlezen wat leuk is om te verblijven, tips zijn altijd welkom.
Vliegtickets zijn nog niet geboekt maar we hebben wel wat op het oog.
Terug vanaf Jackson is een optie maar dan met een aansluitende vlucht vanaf SLC en 2.5 uur overstaptijd.
Dan geef ik toch de voorkeur om zelf naar SLC te rijden op de dag van vertrek, zou ik normaal niet doen maar met een vluchttijd van 21:00 durf ik dat wel aan.
Ook de autohuur is iets voordeliger als we hem inleveren in SLC, een eerste reservering is al gedaan bij AVIS voor een full size SUV.
De route en het programma is momenteel als volgt, lijkt me goed te doen maar mocht iemand tips of suggesties hebben hoor ik uiteraard graag.