Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis *Sbo*: 23 dagen LA-LA met dochters (10j en bijna 7j).

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
*Sbo*
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis *Sbo*: 23 dagen LA-LA met dochters (10j en bijna 7j).

Bericht door *Sbo* »

Dag Matala,

In Joshua Tree hadden wij nog het voordeel van de jetlag. We verbleven in Yucca Valley, op 15 minuten van de west entrance en waren er om 8u. Omdat dit ons eerste NP was, hebben we wel wat tijd genomen in het Visitor Center voor aankoop parkpas, junior ranger hoedjes en overleg met de ranger.

We zijn een paar keer gestopt rond Hidden Valley, hebben een wandeling van een uur in de buurt van Skull rock gedaan (omdat we verloren zijn gelopen :roll: ), gestopt aan Cholla Cactus garden en langs de zuidkant hebben we het park rond 12u verlaten. Doordat we er zo vroeg waren, was het heel rustig en tegen 12 is het gewoonweg te heet. Dus persoonlijk vond ik een voormiddag in die omstandigheden wel voldoende.

Ik denk dat we rond 19u30 in Sedona zijn aangekomen na een paar stops onderweg. De kinderen hebben geen enkele keer geklaagd tijdens deze lange rit, dus dat zegt misschien iets.

Dus ik denk dat je het zeker zo in je planning kan laten staan. Zie wel dat je zeker de zonsondergang in Sedona kunt meepikken. Die wil je echt niet missen.

En ik zou zeker niet twijfelen om Capitol Reef NP in de planning te houden want wat een mooi park is dat!

Ik zal eens kijken naar jouw route. Misschien dat ik nog input kan leveren :wink:

Groetjes,

Sarah
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer