Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis maaikebs: april / mei 2025.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis maaikebs: april / mei 2025.

Bericht door Martin & Marianne »

Mooi dat hetgeen bevallen is! Als ik had geweten dat je niets mee aan ging passen had ik nog wat andere tips kunnen geven, bijvoorbeeld om naar Page niet alleen de 89 maar terug de 89alt te rijden. Maar misschien hadden jullie dat zelf ook al bedacht. :wink:
Hebben jullie Zion nog bezocht en zo ja, hoe ging dat?
En ja, tussen Moab en Bryce is ontzettend veel te zien en te doen.

Marianne
maaikebs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis maaikebs: april / mei 2025.

Bericht door maaikebs »

Ik heb het wel overwogen die 89A, maar dat kostte toch ook weer flink extra reistijd. Onze zoon was helemaal op na Antelope Canyon dus kortste route terug gepakt. Ach ja soms moet je je plannen een beetje aanpassen / omgooien om het voor iedereen leuk te houden.

We zijn op weg naar Las Vegas wel door Zion heen gereden, maar hebben niet kunnen stoppen vanwege de volle parkeerplaatsen. M'n ouders hebben het nog wel geprobeerd maar ook geen succes. Dan hadden we er blijkbaar om
uur 's ochtends moeten zijn en dat was ons echt te vroeg. Maar de normale route door Zion heen vonden we ook al prachtig dus leuk om zo toch een stukje gezien te hebben.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer