Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Ingrid2309: meivakantie met puber.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Reis Ingrid2309: meivakantie met puber.
De rit van Joshua Tree naar de Grand Canyon zou ik opsplitsen; dat is 6 uur met een auto, dus zo 7 a 8 uur met een camper, zonder stops. Op die route ligt Oatman, Kingman, Hackberry, Seligman en Williams (allen aan route 66). Zonde om daar geen tijd voor te hebben. KOA Kingman is een camping met wifi en zwembad maar je hebt er vast meer daar in de buurt. Kijk eens op de site van Tioga tours; daar staan campings met reviews.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt me inderdaad wel een eind van JT naar de GC. Maar als jullie niet veel tijd bij de GC willen doorbrengen is het wel jammer om een extra overnachting te doen op dat stuk. Het geeft je wel tijd om bijvoorbeeld te fietsen daar. Wij deden dat vorig jaar.
Ik zou een extra nacht Page niet gek vinden. Maar zelf zou ik kiezen voor een overnachting in VoF. Ik had al een wandeling genoemd daar. Dat spreekt jullie ook niet aan? Verder zitten er toch weinig wandeingen in de route.
Marianne
Ik zou een extra nacht Page niet gek vinden. Maar zelf zou ik kiezen voor een overnachting in VoF. Ik had al een wandeling genoemd daar. Dat spreekt jullie ook niet aan? Verder zitten er toch weinig wandeingen in de route.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 17 jun 2025, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bedankt Jill, ik zit me hier klassiek op te verkijken denk ik. Volgens google maps is de afstand van Jumbo Rocks naar Mather Ground een kleine 6 uur. Hoeveel extra tijd moet ik rekenen met de camper? Ik ga je suggesties voor een tussenstop bekijken.jill1234 schreef: ↑17 jun 2025, 15:36De rit van Joshua Tree naar de Grand Canyon zou ik opsplitsen; dat is 6 uur met een auto, dus zo 7 a 8 uur met een camper, zonder stops. Op die route ligt Oatman, Kingman, Hackberry, Seligman en Williams (allen aan route 66). Zonde om daar geen tijd voor te hebben. KOA Kingman is een camping met wifi en zwembad maar je hebt er vast meer daar in de buurt. Kijk eens op de site van Tioga tours; daar staan campings met reviews.
Wij rekenen doorgaans met ca 20% extra reistijd: op de snelweg betekent hard rijden nog meer herrie, tanken duurt langer, etc. Op binnenwegen trek je net wat minder snel op en rem je wat gecontroleerder, in heuvels en bergen met slingerwegen gaat de snelheid ook al flink achteruit. Dus…. Met die 20% zit je gemiddeld wel goed.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hoeft denk ik niet overal die 20% extra reistijdcaan te houden, maar als ik op GoogleMaps kijk ben je sowieso al veel meer dan 6 uur onderweg naar Mather. Toch wel veel, zelfs als je heel vroeg vertrekt en flink doorrijdt. Is het ook iets om eerst richting Zion te gaan? En bijvoorbeeld van Joshua Tree tot aan VoF te rijden?Ingrid2309 schreef: ↑17 jun 2025, 17:07Volgens google maps is de afstand van Jumbo Rocks naar Mather Ground een kleine 6 uur. Hoeveel extra tijd moet ik rekenen met de camper?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht