Zonder Sequoia is een extra dag Yosemite niet gek.
Maianne
Zou je dan voor het deel tot aan San Francisco een auto huren en hotels nemen? Zou dat lukken met 6 personen inclusief bagage in een auto?Martin & Marianne schreef: ↑15 aug 2026, 10:50Een route zonder Yellowstone maar met Sequoia zou er zo uit kunnen zien:
Dag 1 naar Los Angeles
Dag 2 Los Angeles
Dag 3 Los Angeles - Pismo Beach
Dag 4 Pismo Beach - Monterey
Dag 5 Monterey - San Francisco
Dag 6 San Francisco
Dag 7 San Francisco camper ophalen
Dag 8 San Francisco - Sequoia
Dag 9 Sequoia
Dag 10 Sequoia - Yosemite
Dag 11 Yosemite
Dag 12 Yosemite
Dag 13 Yosemite - June Lake/Lee Vining
Dag 14 June Lake/Lee Vining - Las Vegas
Dag 15 Las Vegas
Dag 16 Las Vegas - Zion
Dag 17 Zion
Dag 18 Zion - Bryce
Dag 19 Bryce - Capitol Reef
Dag 20 Capitol Reef
Dag 21 Capitol Reef - Moab
Dag 22 Moab
Dag 23 Moab
Dag 24 Moab - Monument Valley
Dag 25 Monument Valley - Page
Dag 26 Page
Dag 27 Page - Grand Canyon
Dag 28 Grand Canyon
Dag 29 Grand Canyon - Las Vegas
Dag 30 Las Vegas
Je kunt de camper ook in LA ophalen maar het is wel fijn om in SF geen camper te hebben. Beginnen in SF kan ook, en dan naar LA en via Sequoia naar Yosemite en zo verder. Dat lijkt ook logischer maar met een grote camper kun je voor Sequoia niet de zuidingang nemen.
Eigenlijk is de tijd voor Sequoia zo nog beperkt; een volle dag voor Sequoia en een volle dag voor Kings Canyon zou niet gek zijn. Wil je het echt rustig aan doen dan zou ik in deze route óf Sequoia óf Moab laten vallen.
Moab kun je goed combineren met Yellowstone en/of Colorado.
Marianne
Dat idee hebben wij inmiddels ook.Martin & Marianne schreef: ↑16 aug 2026, 23:36Het lijkt mij niet ideaal, maar je gaf zelf in je eerste bericht die mogelijkheid aan.
Ik zou voor de hele reis een camper huren.
Marianne
Pas maar opHaloybacon schreef: ↑16 aug 2026, 20:20Geen idee of we ooit weer naar de VS gaan, ik denk nu van niet