Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis DVDGuy: maart/april 2011; advies en tips nodig!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Reis DVDGuy: maart/april 2011; advies en tips nodig!

Bericht door vana »

DVDGuy schreef:Vegas.

De Amerikanen vinden het hier koud (48 °F), maar wij zitten in t-shirt en korte broek :thumbup:

.
Dat vind ik ook koud hoor! Ik zou het niet in mijn hoofd halen om met 9 graden Celcius in mijn korte broek te gaan zitten. :shock:

Marjon
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Kreeg net dit berichtje op mijn fb

Visit Las Vegas
WHAT?? It's April 9 and it's SNOWING in Vegas?? It's true -- a few flakes fell in the northwest part of town today. Not a lot, but for the non-believers, here's a pic of a little of the white stuff. Crazy, huh?
Laatst gewijzigd door Annie op 10 apr 2011, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

vana schreef:
DVDGuy schreef:Vegas.

De Amerikanen vinden het hier koud (48 °F), maar wij zitten in t-shirt en korte broek :thumbup:

.
Dat vind ik ook koud hoor! Ik zou het niet in mijn hoofd halen om met 9 graden Celcius in mijn korte broek te gaan zitten. :shock:

Marjon
Foutje :oops: , het was 58° F en windstil; vandaag wel erg bewolkt en fris, maar er is rondom de strip geen neerslag gevallen.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

mwah da's nog niet warm, maar ja beter dan sneeuw en regen. Hier is het nu heerlijk weer, maar ja de temperatuurcurves varieren per regio en dag nogal, echt voorjaar! Kan me herinneren dat vorig jaar een aantal vakantiegangers het ook nogal koud hebben gehad. En wij in 2007 begin mei ook. Niet in LV trouwens.
Maar jullie vermaken je vast wel met geld uitgeven daar :mrgreen: ( en die $ staat er veel beter voor dan een jaar terug!!)
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Premium Oulet South en Premium Outlet North en dan hopelijk een Best Buy die ook echt een iPad2 te koop heeft :wink:
Habi
Amerikafan

Bericht door Habi »

Ik lees in je blog een verbruik van 1 op 3,3 , ik vind het wat veel... En camper moet toch wel 1 op 6 / 7 kunnen halen? Helemaal een nieuwe lijkt me...
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD

http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Nieuw of wat ouder zit weinig verschil in over het algemeen.
Ik kom meestal uit op 8,5 tot 9,5 mile op de gallon dat is een beetje afhankelijk van de route met veel bergen er in kom ik op 8,5 en bij een wat vlakkere reis op 9,5.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Habi schreef:Ik lees in je blog een verbruik van 1 op 3,3 , ik vind het wat veel... En camper moet toch wel 1 op 6 / 7 kunnen halen? Helemaal een nieuwe lijkt me...
Ik heb het, net als Rob over 8 tot 9 miles per gallon en dat is omgerekend 1 liter op 3 tot 4 km.

Neem nou maar van mij aan dat deze gegevens kloppen; ik heb inmiddels bijna 4.000 miles gereden en alle tankbeurten bijgehouden; het is een grote motor en het gewicht liegt er niet om en daarnaast hebben we natuurlijk ook de nodige bergweggetjes gereden.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ik heb het op alle (10) reizen bijgehouden en zelf met de 34 ft in 2007 kwam ik uit op 8,014 mile per gallon, het jaar daarvoor hadden we een splinter nieuwe 29 ft en daar kwam ik op 1:10,427, dat was ook de enige keer dat in boven de 10 mile per gallon uitkwam.
Habi
Amerikafan

Bericht door Habi »

ik heb het ook maar even uitgerekend (gewoon leuk), met 25 ft. kwam ik vorig jaar op 1 : 10,95 dit jaar 30ft. dus dan zullen we het ook wel voelen denk ik...
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD

http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Reken maar rond de 1:8,5 tot 1:9 daar zit ik de laatste jaren met de 31 ft ook op.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

manlief kwam ook met een berekening daarop uit met de 30ft. We waren inderdaad met de 25 ft goedkoper uit.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

DVDGuy schreef: Concert van Gladys Knight in het Tropicana in Las Vegas (NV), was in één woord GEWELDIG; duurde 2 uur en nadat ze was begonnen met (oude) soul, ging ze later over op jazz; we hebben genoten :thumbup: :clap:
Ruud, kun je nog iets meer vertellen over deze show van Gladys Knight? Jan was helemaal enthousiast geworden na jouw bericht en wil er ook graag naar toe. We hebben gezien dat ze in het weekend van 24/25 juni (als wij in Vegas zijn) ook optreedt in Tropicana en daar willen we dan graag kaartjes voor kopen. Op jouw weblog heb ik de prijs gezien en dat je ze rechtstreeks bij Tropicana hebt gekocht. Was deze prijs voor 1 of voor 2 personen?
Ben al wat aan het speuren geweest op internet en kom nogal verschil in prijs tegen, ook het VIP-arrangement heb ik voorbij zien komen vanaf $ 85. Is het de moeite waard om daarvoor te kiezen?

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Marjan,

wij hebben die $ 177,- betaald voor 2 VIP-arrangementen; voordeel van rechtstreeks bij Tropicana kopen is, dat je een genummerde plek hebt en van te voren weet waar je zit, terwijl (voor ons) het voordeel van een VIP-aarangement was dat je in een booth zat op 2 rijen van het podium.

Zorg er wel voor dat als je niet recht voor het podium zit, je op tijd bent, zodat je met je gezicht naar het podium zit, ander moet je jezelf steeds een kwartslag draaien om goed te kunnen kijken (zie plattegrond op de Blog).
P1010989 (Custom).JPG
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Bedankt Ruud. Ik vraag me wel af of de show niet uitverkocht zal zijn als wij pas op het laatste moment bij Tropicana een ticket kopen. Ben daar een beetje bang voor. Via internet ben je zeker van een plaats als het lukt van te voren een geschikt ticket te kopen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Marjan,

wij hebben de kaartjes ook pas een paar dagen van te voren gekocht; je kunt o.b.v. de plattegrond zien welke plaatsen voor jou en Jan een optie zijn.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Doen we Ruud, we gaan ter plekke kijken of en welke tickets we daar kunnen krijgen.... :wink:
Thxs voor alle info.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer