Nog geen kaart gekocht dus? Is toch wel handig.jimmyenwesley schreef:Als ik me niet vergis volgens mijn trotter, passeren we de national scenic byway 12 (route 12) dit omet zo adembenemend mooi zijn? (maar die zie ik ook al zeker als ik van page naar bryce ga?)

Een stop in Zion is een must, het is heel jammer dat je daar geen overnachting hebt. Op weg Bryce naar Las Vegas rij je door het park. Als je in het park bent heb je op een gegeven moment vlak voor de tweede tunnel een parkeerplaats aan de rechterkant en iets verder ook een aan de linkerkant. Daar zou ik even stoppen om de Canyon Overlook Trail te lopen (een uur). Heb je een paar uur de tijd, dan zou ik deze trail overslaan en met de shuttlebus het park in gaan. zie op www.nps.gov/zion voor een kaart van het park. Je mag niet met de auto de canyon in, dus je zult de shuttlebus moeten nemen. Rij met de bus helemaal naar het eindpunt (temple of Sinawava) - onderweg krijg je informatie over het park. Een ijsje bij de lodge is een goede reden om even uit te stappen. De bus stopt bij verschillende trailheads. Een leuke en korte wandeling is die naar Weeping rock. Tegenover de lodge kun je met je ijsje naar de Lower Emerald Pool lopen. Ook kort.
Marianne