Hotel flamingo wordt het hem niet, ik las gisteren op internet talloze revieuws over bedwants... brr!!
Ik vind de hotels op the stip echt heel erg duur, vooral omdat we precies van vrijdag tot zondag in LV zijn , ik denk dat ik dan toch liever 20 minuten loop! Ondanks dat we geen echte wandelaars zijn En anders pakken we lekker de auto!!
Zit nu te te denken aan Alexis Park Resort, ziet er best goed uit!
Ik vraag me, in zijn algemeenheid, af of al dat commentaar over bedwantsen wel terecht is. Mensen kunnen ook jeuk ervaren door een allergie voor het wasmiddel, stof etc. of gewoon vinden dat ze onheus bejegend zijn en zo proberen het hotel in een kwaad daglicht te stellen. Ik heb in verschillende hotels geslapen van duur tot goedkoop, van keten tot lokaal en ik heb er nog nooit last van gehad. Wat niet wil zeggen dat het niet kan maar ik neem het ook wel met een korrel zout. Vergeet op dat soort sites niet dat mensen sneller klagen als complimenteren.
Jeetje, heb even naar promo's gekeken via smartervergas voor de meeste hotels in Vegas. Tjonge, wat liggen de prijzen hoog dat weekend! Zou er een groot congres zijn? Heb ook nog gekeken naar off-strip hotels, maar ook daar liggen prijzen hoog of zijn ze volgeboekt.
Jullie komen aan op vrijdag de 16e. Veel hotels geven aan dat aankomst op die dag niet mogelijk is. Waarom is dat?
Wow...en dit was dus eind juni al bekend. Er zijn echt onwijs veel activiteiten dat weekend. 1 of andere bodybuilding-ding en het Mexicaanse indepence day, waarvoor veel bezoekers naar Vegas komen, verder nog allerhande artiesten die optreden...
Hier zie je duidelijk wat het nadeel kan zijn van op de bonnevooi reizen of zo laat iets regelen. Kamerprijzen liggen tussen de 350 en de 550 dollar per nacht in de gewone middenklasse hotels.
Ik denk inderdaad dat jullie een stuk verder off-strip moeten zoeken, of Vegas slechts overdag bezoeken en dan doorrijden voor een overnachting elders (of helemaal overslaan?).
Misschien is de route omdraaien een oplossing? Best eerst wel eens naar de beschikbaarheid van hotels kijken voor je dingen annuleert natuurlijk.
Anders zou ik precies een dag minder LV nemen en een dag meer Page, Zion of Death Valley?
Mogelijke opties:
Dag 4 13 sep Flagstaff- Page (bezoek Antelope canyon/ Horseshoe Bend)
Dag 5 14 sep Page
Dag 6 15 sep Page - Bryce GERESERVEERD (America's Best Value Inn, TROPIC)
Dag 7 16 sep Bryce - Zion
Dag 8 17 sep Zion - Las Vegas
Dag 8 18 sep Las Vegas -Lone Pine (via Death Valley)
Dag 5 14 sep Page - Zion (of hier is misschien Kanab beter?)
Dag 6 15 sep Zion - Bryce GERESERVEERD (America's Best Value Inn, TROPIC)
Dag 7 16 sep Bryce - Zion
Dag 8 17 sep Zion - Las Vegas
Dag 8 18 sep Las Vegas -Lone Pine (via Death Valley)
Dag 5 14 sep Page - Zion
Dag 6 15 sep Zion NP - Bryce GERESERVEERD (America's Best Value Inn, TROPIC)
Dag 7 16 sep Bryce - Las Vegas (hotel op the strip) RESERVEREN??
Dag 8 17 sep Las Vegas - Death Valley
Dag 8 18 sep Death Valley - Mammoth Lakes
Dag 9 19 sep Mammoth Lakes - Yosemite NP (via de Tioga Pass) GERESERVEERD (CURRY VILLAGE)
Ja ja... indd... ik weet dat 't niet slim is dat ik zolang gewacht heb met mn planning vast zetten!!! Dom! Stom! Ik weet het!!
Des te meer ben ik al jullie adviezen nu zo dankbaar!!
Ik ga voor de optie een extra dag page, iemand nog tips wat je dat zou kunnen bezoeken in zo'n extra dag??
Amsterdam - Washington - LA
LA - Kingman
Kingman - Grand canyon - Tusayan
Tusayan - Page
Page
Page - Bryce
Bryce - Zion NP
Zion NP - Las Vegas
Las vegas - Lone Pine
Lone Pine - Yosmite NP
Yosemite NP
Yosmite - San Fransisco
San Fransisco
San Fransisco
San Fransisco - Cambria
Cambria - Santa barbara
Santa barbara - Los Angeles
Los Angeles
LA - Amsterdam
Kijk voor Page eens op www.ontdek-amerika.nl , er is meer dan genoeg te doen, hoewel je voor veel dingen wel een 4WD nodig hebt. Met Antelope Canyon, Lake Powell, Glen Canyon Dam, Horseshoe Bend ben je al even bezig. Een tocht op de Colorado River lijkt me ook geweldig. Verder heb je de Toadstool Hoodoo, nog meer slotcanyons, etc.
- Waterholes Slot Canyon is tof. Ga eerst een permit halen bij de ticketboot van Upper Antelope Canyon (als je van Page komt, rechts op de US98) en daarna rij je opnieuw naar de US-89 richting zuiden. Net voor het viaduct kan je dan links parkeren (niet vlak voor de poort). De wandeling naar de canyon is met cairns aangeduid. (http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... holes.html)
- Toadstool Hoodoo is ook leuk en gemakkelijk te bereiken. Ligt op de US-89 tussen Page en Kanab. Iets voor het Paria Contact Station. Ga daar trouwens eerst even langs. Daar kunnen ze je veel info geven over dingen die je kunt doen in Page. (http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... rocks.html)
- Een beetje verder op de US-89 kan je ook richting Paria Movie set rijden. Niet veel movie set meer te zien, maar wel mooie omgeving. (http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... ieset.html)
Btw, als je een laptop hebt: neem hem mee! Je zal bijna overal internet vinden en zo kan je ter plaatse nog dingen opzoeken.
Hallo Amerikagangers,
Een ding niet vergeten, een mijl is geen kilometer maar +_1 1/2 x zoveel, daar vergisten wij ons de allereerste dag in USA in. [zo'n 20 jaar geleden]
Dit hebben we toen snel bijgesteld en je zult merken dat je dan veel rustiger rijdt, die lange lappen zijn prachtig om te rijden, maar vergeet niet uit te stappen en te genieten van alles wat je beleefd en ziet, we wensen je een supermooie reis.
Wij zijn al aan het kijken voor 2012 om een campertour in elkaar te puzzelen met ff andere wegen die we al eeder gereden hebben maar wel het bekende West-Rondje. Heerlijk de kaart op tafel en googelmaps erbij, hier zijn de winteravonden prima voor!
Wie nog tips voor ons heeft, altijd welkom.
Groeten Ans.
Op de dag dat je naar Page gaat ga je hopelijk weer via Grand Canyon je kunt dan alle viewpoints aan de East Rim aan doen richting Page.
De eerste dag Grand Canyon kun je dan Grand Canyon Village doen en de East Rim tot Hermits Rest. Je kunt dan zonsondergang aan
bv. Hopi Point kijken. Schitterend.
Toen je eerste versie van de route zag dacht ik hetzelfde als Marjon (Vana) een typische Japanse route. Maar je laatste versie ziet er goed uit.
In Lone Pine kun je goed overnachten in Dow Villa motel annex filmmuseum.
Oh die eerste dagen 35 graden lijkt me zo enorm wennen in vergelijking met dat 'zomerweer' van hier.....
Ik moest de 1e keer ook wennen aan de miles, vooral omdat ik mn stomstom expres op kilometers had gezet. Maar behalve in de grote steden rijden de meeste een stuk relaxter dan hier
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.