Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis MilouD: San Francisco-San Francisco

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis MilouD: San Francisco-San Francisco

Bericht door Doockles »

MilouD schreef:@ Doockles: ik weet het alweer! Als ik kijk naar de ligging van Bryce Canyon Western Resort dan ligt dit niet in Panguitch zelf. We rijden inderdaad vanaf Springdale via de 89 naar Bryce NP om rechtsaf te slaan naar de 12. Nu ligt Bryce Canyon Western Resort net voorbij de afslag naar de 12. Vandaar de keuze om hier te overnachten (ik kon de keuze eerst ook al niet meer plaatsen, haha). Wanneer we in Tropic zouden overnachten zouden we natuurlijk de volgende dag weer een klein stuk terug moeten rijden om Bryce NP te bezoeken.

We gaan nog eens even kijken naar de beschikbaarheid van hotels in Torrey. Misschien dat de hotels in Loa ons meer aanspraken :wink:
Nuja, je gaat sowieso een stukje dubbel moeten rijden, of je nu in Panguitch of in Torrey overnacht. Maar ik snap jullie keuze wel op die manier. Tropic ligt gewoon wat dichterbij Bryce, maar zo'n groot verschil is het nu ook weer niet. :-)

Ik zou inderdaad echt eens kijken naar Torrey. Uiteindelijk is het hotel enkel maar om te overnachten he. ;-) In Torrey kan je goed eten bij Café Diabolo of Slackers (lekkere burgers and shakes!).
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis MilouD: San Francisco-San Francisco

Bericht door sabrinacom »

Het was me even ontschoten, maar jullie zon weg! Hoe gaat het en hou je een blog bij??
Heel veel plezier!
Sabrina
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer