Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Piet63: Geplande reis naar West USA

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Piet63: Geplande reis naar West USA

Bericht door beabert »

Wij hebben dan niet op de camping gestaan ,maar wel in de kamers . Echter wel een wandelingetje gedaan op de camping. Zag er goed uit . Mooie rustige omgeving en alles aanwezig wat je verwacht . Er is inderdaad een zwembad , en een supermarkt en restaurantjes . Ook is er gelegenheid om kledij te wassen en drogen . Zou er zomaar enkele dagen kunnen blijven om te releaxen .
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Piet63: Geplande reis naar West USA

Bericht door Martin & Marianne »

Piet63 schreef:Voor Death Valley heb ik mijn schema gewijzigd. We gaan nu in het park overnachten. Furnace Creek RV Resort.
We willen wel kiezen voor de commerciële camping vanwege de aanwezigheid van een zwembad. Heeft iemand ervaring met die campsite?
De reviews die er al zijn gaan van 1-10. Dat is niet echt nuttig.
Volgens mij heb je altijd toegang tot het zwembad, ook op de andere campings.
Waarom zou je niet aan die reviews hebben? Qua locatie zit je er heel mooi, het is alleen de vraag of het niet te heet is om er te staan, maar dat weet je niet van te voren. Je hoeft niet te reserveren lijkt me dus je zou dat ter plekke nog kunnen bepalen.
Bedenk wel dat het zwembad niet echt verkoelend is. Daarvoor kun je beter bij Stovepipe Wells staan. Maar die camping ziet er niet aantrekkelijk uit.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer