Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis GertS: Las Vegas - San Francisco met 8 dagen.
Re: Reis GertS: Las Vegas - San Francisco met 8 dagen.
Kan ik op deze route gewoon de GPS volgen van bestemming naar bestemming? Of moet ik hier en daar ook een "omweg" voorzien om een mooiere route te kunnen rijden?
Zoals bijvoorbeeld de tiogapass tussen death valley en Yosemite, maar zo zal de GPS mij ook wel sturen?
Zoals bijvoorbeeld de tiogapass tussen death valley en Yosemite, maar zo zal de GPS mij ook wel sturen?
Als je in Yosemite zit, zal de gps je wel de goeie kant op sturen. Maar ik heb 'n wegenatlas mee, en kijk 's ochtends even welke weg ik ook weer moest hebben. Soms kiest de gps dan een andere, maar met een Viapunt is dat vlug opgelost. Hoewel het bijna nooit misloopt, is blind de gps volgen nooit een goed idee 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou je aanraden om vooral een kaart of wegenatlas aan te schaffen (koop bijvoorbeeld hier alvast de Hallwag kaart nr 5). En gebruik de kaarten van de parken die je bij de ingang krijgt en zet je GPS uit. Gewoon de borden volgen werkt ook heel goed. Wij doen altijd alles zonder navigatie. Alleen in de steden kan het handig zijn.
Uit het verslag van Nathalie:
En dat van Stan:
Marianne
Uit het verslag van Nathalie:
We rijden verder naar Yosemite National Park. Het idee was dat we dat in ongeveer vier uur, inclusief tussenstop voor boodschappen en tanken, zouden rijden, maar dat pakte anders uit. We hadden veel file onderweg en hadden een TomTom die ineens een eigen leven ging leiden. In plaats van naar Yosemite leidde hij ons ineens terug naar San Franscisco. Voor we daar erg in hadden was het ruim een half uur later. Enfin. Rond een uur of acht kwamen we uiteindelijk bij ons ‘camp’ aan.
En dat van Stan:
In jouw route is de snelste weg ook de beste, er zijn vrijwel nergens alternatieve routes. Alleen op weg naar DV heb je verschillende mogelijkheden. Kijk daarvoor eens op www.nps.gov/deva onder directions.Wanneer we eindelijk in Canyonlands Island in the Sky aankomen rijden we direct door naar de verste stop, Grand View, althans dat denken we want de GPS heeft precies kuren en stuurt ons richting Upheaval Dome. Wanneer we eindelijk bij Grand View aankomen is het reeds middag.
Marianne
Oké bedankt voor de tip.
Achter 2 weken vertrekken we. Ik ben benieuwd..
Hopelijk hebben we nu alle nodige zaken geregeld
Achter 2 weken vertrekken we. Ik ben benieuwd..
Hopelijk hebben we nu alle nodige zaken geregeld
Graag wil ik iedereen hier bedanken voor zijn hulp tijdens de planning van mijn reis!
We zijn net terug en het was een zalige vakantie!!

Prachtige regio.. Ik ga er zeker nog eens terug, maar dan zal ik eerst weer wat moeten sparen denk ik
We zijn net terug en het was een zalige vakantie!!

Prachtige regio.. Ik ga er zeker nog eens terug, maar dan zal ik eerst weer wat moeten sparen denk ik

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht