Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Simonrio: Pretpark en NP's in juli/aug 2017
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis Simonrio: Pretpark en NP's in juli/aug 2017
Simonrio heeft duidelijk aangegeven dat het zijn manier van reizen is. Wat wij er ook van vinden, het is zijn persoonlijke keuze en onze meningen hierover heeft hij dan ook niet gevraagd. Wel advies over specifieke andere zaken.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- Simonrio
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Correct ingrid, mijn prioriteit ligt ergens anders.
Een national park annual pass gaat er ook zeker komen, haal ik makkelijk eruit. Maar een state parks annual pass ga ik er niet uithalen.
Ik heb nog steeds nergens op een officiële website zien staan of ik met entree van Point Lobos ook naar Julia Pfeiffer Burns kan. Dus mijn vraag is of iemand er ervaring mee heeft of het ergens te vinden is op een website. Anders ga ik een mailtje aan Julia Pfeiffer Burns sturen.

Ik heb nog steeds nergens op een officiële website zien staan of ik met entree van Point Lobos ook naar Julia Pfeiffer Burns kan. Dus mijn vraag is of iemand er ervaring mee heeft of het ergens te vinden is op een website. Anders ga ik een mailtje aan Julia Pfeiffer Burns sturen.
Ik weet het 99% zeker, maar volgens mij hoefde wij dit jaar in Point Lobos niets te betalen omdat het bonnetje van Julia Pfeifer nog op onze voorruit zat. Tegenwoordig hebben ze overigens ook een heus poortje bij Julia Pfeifer, dat was nieuw voor ons.
Veel mensen ontliepen de kosten door aan de straat te parkeren ipv de parking zelf. Het was er best druk maar niet op de parking
Je zou een mailtje kunnen sturen maar hangt je bezoek echt af van dat ene tientje?
Veel mensen ontliepen de kosten door aan de straat te parkeren ipv de parking zelf. Het was er best druk maar niet op de parking

Je zou een mailtje kunnen sturen maar hangt je bezoek echt af van dat ene tientje?

Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht