Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis masterm81: 4 weken zuidwesten juli 2019.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis masterm81: 4 weken zuidwesten juli 2019.
Voor Old Faithful zou een extra nacht wel mooi zijn maar dan heb je nog maar 3 nachten om te kamperen want als ik het goed begrijp heb je nu 5 nachten Yellowstone. Die 4 nachten Canyon zijn prima. Eventueel zou je een nacht Mammoth kunnen doen na Old Faithful maar dat opzetten is wel een punt.
Wij hebben in 2017 in Canyon gestaan en vonden dat eerlijk gezegd wat tegenvallen. Het was een wat sombere plaats. We hebben betere herinneringen aan Bridge Bay.
Ik vind nog wel dat je maar weinig kampeert. Is dat de aanschaf waard? Gaan jullie ook zelf koken?
Wij hadden vorig jaar de kosten er ruim uit maar dat was vooral vanwege de nachten in Yosemite.
Het lijkt mij een mooie route maar niet direct heel kindvriendelijk.
Marianne
Wij hebben in 2017 in Canyon gestaan en vonden dat eerlijk gezegd wat tegenvallen. Het was een wat sombere plaats. We hebben betere herinneringen aan Bridge Bay.
Ik vind nog wel dat je maar weinig kampeert. Is dat de aanschaf waard? Gaan jullie ook zelf koken?
Wij hadden vorig jaar de kosten er ruim uit maar dat was vooral vanwege de nachten in Yosemite.
Het lijkt mij een mooie route maar niet direct heel kindvriendelijk.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je hebt inderdaad 5 nachten Yellowstone zie ik nu. Je zou kunnen overwegen om daar een dag minder te doen. Met 2 kleine kinderen ben je toch wel wat beperkter wb wandelingen etc. In plaats daarvan zou ik in het laatste gedeelte van de route, van Montrose naar San Diego, meer rust creëren want dat is vrij gehaast. Een extra dag Page of nog beter (vind ik) een extra dag Sedona is dan wel mooi. Slide Rock state park is leuk maar er is in de omgeving van Sedona nog zoveel meer te zien en te doen. Sedona zelf is ook een leuk stadje.
Een campingplek in Canyon Village is natuurlijk wel een heel stuk goedkoper dan bv een cabin. Canyon Village is qua locatie ideaal maar Ik vind op dit moment de prijzen voor een cabin daar abnormaal hoog. In vergelijking zou dan de aanschaf van kampeerspullen in totaal weleens een stuk voordeliger kunnen zijn.
Een campingplek in Canyon Village is natuurlijk wel een heel stuk goedkoper dan bv een cabin. Canyon Village is qua locatie ideaal maar Ik vind op dit moment de prijzen voor een cabin daar abnormaal hoog. In vergelijking zou dan de aanschaf van kampeerspullen in totaal weleens een stuk voordeliger kunnen zijn.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Bedankt weer voor alle reacties.
Ik schrok zelf inderdaad van de hoge prijzen in Yellowstone. Na 1 nacht heb ik zo goed als de kampeerspullen eruit.
Ik ga er weer goed over nadenken, hoe ik de reacties gaat verwerken in mijn schema. Vooral om het kind vriendelijker te maken. Even kijken waar ik meer rust kan creëren. Als ik daar bezienswaardigheden voor moet laten, dan is dat maar zo.
Ik schrok zelf inderdaad van de hoge prijzen in Yellowstone. Na 1 nacht heb ik zo goed als de kampeerspullen eruit.
Ik ga er weer goed over nadenken, hoe ik de reacties gaat verwerken in mijn schema. Vooral om het kind vriendelijker te maken. Even kijken waar ik meer rust kan creëren. Als ik daar bezienswaardigheden voor moet laten, dan is dat maar zo.
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Leuke tips voor (kleine) kinderen op jouw route:
Bryce:
- Mossy Cave trail
Van Bryce naar Capitol Reef:
- Willis slot canyon
- Devil's Garden (aan de Hole in the rock road, zijweg vanaf Hway 128).
- Stop bij Kiva coffeehouse en een taartje eten
Capitol Reef:
- Sulphur Creek trail; de verkorte versie vanaf het Visitor Center teruglopend naar de "laatste" waterval van de route.
Capitol Reef naar Salt Lake City:
- Grotto Falls trail (afslag vanaf de snelweg bij Payson, voegt een half uurtje aan je route toe, is wel even een leuk uitstapje tijdens de autorit)
Grand Teton:
- Wandeling Jenny Lake: eerst met de boot en dan omhoog lopen naar Hidden Falls
- Met opblaasbanden dobberen op String Lake en hier picknicken.
- Met de Bridger Gondola vanuit Teton Village omhoog de berg op. Na 17.00 uur gratis!
- Mormon Row, leuk, oude schuurtjes bekijken
- Een float trip
Yellowstone:
- Moose Falls (in het zuiden als je van Grand Teton naar West Thumb rijdt)
- Pootjebaden in Yellowstone Lake (koud!)
- “Zwemmen” in het noorden in boiling river (vlakbij Mammoth)
- Sheepeater Cliffs (onder Mammoth)
- Buffels spotten uiteraard, blijft leuk
Moab:
- Arches uiteraard; leuke stops met kleine kinderen: Double Arch, Balanced Rock, Sand Dune Arch. Vroeg er zijn, tussen zeven en half acht! Lekker rustig dan en in de middag tijd voor zwemmen!
- Canyonlands: Mesa Arch trail, niet missen. Prachtig uitzicht op het einde en korte wandeling.
- Raften, erg leuk voor de kinderen. Maar er is van alles op het water te doen. Wij waren bij Adrift Adventures, prima organisatie, maar er zijn er vele.
- Eventueel Moab Giants, als de kinderen van dinosaurussen houden
Page
- Raad ik je echt Canyon X aan….
San Diego / LA:
Als je in San Diego zit op het einde, dan zou ik niet twee uur heen en twee uur terug gaan rijden om naar Disney of Universal te gaan. In San Diego is meer dan genoeg te doen voor kleine kinderen, en het spaart ze weer een lange autorit uit.
Strand uiteraard, leuk centrum (eventueel hop-on hop-off bus, of trammetje), Zoo, SeaWorld, Legoland (als ze van lego houden)
Bryce:
- Mossy Cave trail
Van Bryce naar Capitol Reef:
- Willis slot canyon
- Devil's Garden (aan de Hole in the rock road, zijweg vanaf Hway 128).
- Stop bij Kiva coffeehouse en een taartje eten
Capitol Reef:
- Sulphur Creek trail; de verkorte versie vanaf het Visitor Center teruglopend naar de "laatste" waterval van de route.
Capitol Reef naar Salt Lake City:
- Grotto Falls trail (afslag vanaf de snelweg bij Payson, voegt een half uurtje aan je route toe, is wel even een leuk uitstapje tijdens de autorit)
Grand Teton:
- Wandeling Jenny Lake: eerst met de boot en dan omhoog lopen naar Hidden Falls
- Met opblaasbanden dobberen op String Lake en hier picknicken.
- Met de Bridger Gondola vanuit Teton Village omhoog de berg op. Na 17.00 uur gratis!
- Mormon Row, leuk, oude schuurtjes bekijken
- Een float trip
Yellowstone:
- Moose Falls (in het zuiden als je van Grand Teton naar West Thumb rijdt)
- Pootjebaden in Yellowstone Lake (koud!)
- “Zwemmen” in het noorden in boiling river (vlakbij Mammoth)
- Sheepeater Cliffs (onder Mammoth)
- Buffels spotten uiteraard, blijft leuk

Moab:
- Arches uiteraard; leuke stops met kleine kinderen: Double Arch, Balanced Rock, Sand Dune Arch. Vroeg er zijn, tussen zeven en half acht! Lekker rustig dan en in de middag tijd voor zwemmen!
- Canyonlands: Mesa Arch trail, niet missen. Prachtig uitzicht op het einde en korte wandeling.
- Raften, erg leuk voor de kinderen. Maar er is van alles op het water te doen. Wij waren bij Adrift Adventures, prima organisatie, maar er zijn er vele.
- Eventueel Moab Giants, als de kinderen van dinosaurussen houden
Page
- Raad ik je echt Canyon X aan….
San Diego / LA:
Als je in San Diego zit op het einde, dan zou ik niet twee uur heen en twee uur terug gaan rijden om naar Disney of Universal te gaan. In San Diego is meer dan genoeg te doen voor kleine kinderen, en het spaart ze weer een lange autorit uit.
Strand uiteraard, leuk centrum (eventueel hop-on hop-off bus, of trammetje), Zoo, SeaWorld, Legoland (als ze van lego houden)
Laatst gewijzigd door josea op 17 sep 2018, 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je naar de prijzen in Canyon kijkt scheelt het inderdaad erg veel. Er zijn echter ook veel goedkopere mogelijkheden.masterm81 schreef: Ik schrok zelf inderdaad van de hoge prijzen in Yellowstone. Na 1 nacht heb ik zo goed als de kampeerspullen eruit.
Als je alles aan moet schaffen loopt het ook nog wel op.
Marianne
Josea,
Bedankt voor de vele tips voor met kinderen. Sommige waren mij nog niet bekend.
Er zijn wel goedkopere alternatieven! Vroeger veel met de tent weg geweest en vind het wel avontuurlijk en leuk om met de kinderen te doen.
Bedankt voor de vele tips voor met kinderen. Sommige waren mij nog niet bekend.

Als je naar de prijzen in Canyon kijkt scheelt het inderdaad erg veel. Er zijn echter ook veel goedkopere mogelijkheden.
Als je alles aan moet schaffen loopt het ook nog wel op
Er zijn wel goedkopere alternatieven! Vroeger veel met de tent weg geweest en vind het wel avontuurlijk en leuk om met de kinderen te doen.
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 823 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-